19.08.2025 08:41

STS Sponsorem Tytularnym Pucharu i Superpucharu Polski

STS, lider rynku bukmacherskiego w Polsce, został Sponsorem Tytularny Pucharu Polski i Superpucharu Polski. Umowę podpisano na trzy sezony. Przypomnijmy, że firma od 2014 roku jest również oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej.

Udostępnij
STS Sponsorem Tytularnym Pucharu i Superpucharu Polski

Objęcie tytułu Sponsora Tytularnego Pucharu i Superpucharu Polski przez STS oznacza zmianę dotychczasowej identyfikacji wizualnej tych rozgrywek. Oprócz nazwy (STS Puchar Polski oraz STS Superpuchar Polski), aktualizacji ulegną również logotypy, które trafią na koszulki każdego z klubów grających w Pucharze i Superpucharze Polski (rękawek oraz tzw. śliniak), a także będą prezentowane na bandach reklamowych, dywanach 3D, tzw. jamnikach oraz bandach LED podczas transmisji meczów w TVP Sport. Co więcej, STS zapewnił sobie również szeroką ekspozycję marki w mediach społecznościowych (PZPN oraz klubów), a także będzie obecny ze swoimi strefami kibica w dniu meczowym przy okazji wybranych spotkań. 

– Sponsoring tytularny Pucharu i Superpucharu Polski to dla nas kolejny, a zarazem największy krok w ostatnich miesiącach w obszarze sponsoringu sportowego, którym podkreślamy nasze ambicje oraz rynkową pozycję. Cieszę się, że oprócz reprezentacji Polski, z którą jesteśmy nieprzerwanie od 11 lat, dziś zacieśniamy współpracę z PZPN, stając się kluczowym partnerem Związku w ramach tak ważnych i prestiżowych rozgrywek – mówi Radim Haluza, CEO STS.

Dawid Pożoga, Chief Marketing Officer STS, dodaje: – Planujemy szereg niestandardowych aktywacji, które jeszcze bardziej wzmocnią wizerunek STS jako zaangażowanego sponsora, który w swoich działaniach wychodzi poza ramy zawieranych umów. Dla nas to coś znacznie więcej niż ekspozycja logotypu – to bycie blisko kibiców i aktywowanie zawieranych umów poprzez angażujące i wartościowe akcje skierowane do klubów i ich kibiców. Nie inaczej będzie w tym przypadku

– Bardzo cieszymy się, że nasza wieloletnia współpraca z STS – sprawdzonym partnerem PZPN i reprezentacji narodowej – została rozszerzona o strategiczny projekt sponsoringu tytularnego Pucharu Polski i Superpucharu Polski. To wyraz ogromnego zaufania, a zarazem potwierdzenie, że współpraca z PZPN realnie przekłada się na wymierne korzyści wizerunkowe i biznesowe. Wierzymy, że właśnie takie możliwości niosą ze sobą te rozgrywki. Konsekwentnie pracujemy nad ich rozwojem i prestiżem, m.in. poprzez zapewnienie maksymalnej dostępności spotkań w kanałach otwartych – w ramach strategicznej umowy licencyjnej z Telewizją Polską, gwarantującej 33 transmisje w każdym sezonie – powiedział Łukasz Wachowski, Sekretarz Generalny Polskiego Związku Piłki Nożnej.

Zaangażowana współpraca z PZPN

STS współpracuje z PZPN do 2014 roku, kiedy firma po raz pierwszy została oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej (kadra męska, kobieca, U-21 oraz U-20). W tym czasie partnerzy zrealizowali wspólnie szereg głośnych inicjatyw na czele z muralem Kazimierza Górskiego z okazji 100. rocznicy urodzin trenera, dedykowaną kartoniadą w meczu pożegnalnym Artura Boruca, akcją „Dorzuć Misie” podczas meczu z Turcją, które beneficjentem była Fundacja DKMS czy niedawną aktywacją „Piłka nożna jest kobietą” poświęconą żeńskiej reprezentacji. – Ponadto jesteśmy obecni ze strefami kibica i quizami, w których fani mogą wygrywać atrakcyjne nagrody na wszystkich domowych meczach reprezentacji. Organizujemy też wiele konkursów w mediach społecznościowych oraz szereg mniejszych aktywacji, dzięki którym kibice mogą zdobywać m.in. bilety na mecze kadry. Od lat pokazujemy więc, że jesteśmy zaangażowanym partnerem i z pewnością swoje zaangażowanie będziemy kontynuować także w partnerstwie z PZPN w ramach Pucharu i Superpucharu Polski – mówi Paweł Sikora, Head of PR&Sponsoriship w STS.

Udostępnij
redakcja

redakcja