21.12.2023 09:03

STS ufundował tunel dla Korony. Nastąpiło oficjalne otwarcie

Na zakończenie roku, w którym Korona Kielce obchodzi 50-lecie istnienia, STS w ramach kolejnej aktywacji sponsorskiej oddał głos kibicom kieleckiej drużyny. Mogli oni poprzez stronę internetową Korony wybrać jeden z trzech projektów renowacji tunelu prowadzącego piłkarzy na murawę. Wygrał projekt numer 3, który otrzymał blisko połowę z oddanych głosów. Renowację ufundował STS.

Udostępnij
STS ufundował nowy tunel dla Korony Kielce

20 grudnia, w samo południe nastąpiło oficjalne otwarcie wyremontowanego tunelu na stadionie w Kielcach. W ramach akcji “#50Korony” kibice mogli zdecydować, jak będzie wyglądał odnowiony tunel na Suzuki Arenie. STS razem z klubem przygotował trzy propozycje, na które można było głosować między 28 a 30 listopada. Udział wzięło ponad 3500 fanów Korony, a zwycięski projekt otrzymał 1760 głosów.

Całość została zaprojektowana tak, by tunel miał charakter ponadczasowy. Kolory nawiązują bezpośrednio do barw Korony Kielce, a wszystko zostało uzupełnione o kluczowe detale, takie jak m.in. herb, data powstania klubu, a także hasła i cytaty związane z historią Koroniarzy.

Cieszymy się, że kibice z Kielc tak licznie zaangażowali się w kolejną akcję, którą w tym sezonie zrealizowaliśmy z klubem. Chcieliśmy, by to fani Korony wybrali, jak będzie wyglądał odnowiony tunel, a frekwencja w głosowaniu pokazała, że nasza inicjatywa została przez nich bardzo pozytywnie przyjęta. Tym samym STS, jako zaangażowany sponsor, po raz kolejny wyszedł poza ramy umowy, tworząc coś, czego beneficjentem jest nie tylko sam klub, ale także cała społeczność kibicowska. To ważne tym bardziej, że udało się nam to zrobić w tak ważnym roku, w którym Korona świętuje 50-lecie istnienia – mówi Paweł Rabantek, dyrektor marketingu STS.

https://twitter.com/Korona_Kielce/status/1737508122183311662

Dziękujemy naszym kibicom za zaangażowanie w wyborze zwycięskiego projektu. Całość wygląda wspaniale. Co prawda runda dopiero się zakończyła, ale już nie możemy się doczekać pierwszego domowego meczu w 2024 roku i wyjścia naszej drużyny na murawę z naszego nowo wyremontowanego tunelu. Specjalnie podziękowania chcielibyśmy skierować w stronę naszego sponsora – firmy STS. Nasza współpraca od samego początku wykracza poza ramy standardowej relacji na linii Klub – Sponsor. Jestem pewna, że przed nami jeszcze wiele ciekawych projektów, które będą angażować kieleckich kibiców  – dodaje Daria Wollenberg, dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji w Koronie Kielce.

STS jest sponsorem Korony Kielce od lipca 2023 roku. W tym czasie zrealizował już w Kielcach akcję #DorzućMisie, która polegała na przyniesieniu przez kibiców maskotek, które po gwizdku kończącym pierwszą połowę wylądowały na murawie stadionu. Za każdą STS przekazywał 5 zł na leczenie Leosia Kotarzewskiego – syna byłego piłkarza Korony; łącznie blisko 23 tys. zł. Teraz oficjalny bukmacher z okazji jubileuszu klubu wyremontował tunel prowadzący piłkarzy na murawę. STS od lat znany jest jako zaangażowany sponsor. Zrealizował wiele unikatowych projektów wraz z klubami i kibicami z całej Polski w tym m.in. liczne licytacje charytatywne czy też murale legend reprezentacji Polski.

Udostępnij
redakcja

redakcja