06.07.2017 00:00

STS z Lechem Poznań na kolejne 3 lata

STS – największy legalny bukmacher w Polsce przedłużył rozpoczętą w 2013 roku współpracę z Lechem Poznań. STS będzie sponsorem premium klubu, a jego logo znajdzie się na spodenkach zawodników. Porozumienie będzie obowiązywać przez 3 lata.

Udostępnij
STS z Lechem Poznań na kolejne 3 lata

W ramach umowy materiały promujące bukmachera pojawią się podczas meczów na INEA Stadionie oraz na stronie internetowej, a także w mediach społecznościowych klubu. Ponadto logo STS pojawi się na bandach stałych i LED oraz ściankach prasowych.
Za  nami  ponad  cztery  lata  owocnej  współpracy.  W  tym  okresie  Klub  wykazywał  się profesjonalizmem w bieżącej obsłudze sponsorskiej. Tym bardziej cieszymy się, że będziemy nadal  działać  wspólnie.  Planujemy  w  dalszym  ciągu  wspierać  Lecha  oraz  inicjować  i realizować kolejne przedsięwzięcia skierowane do kibiców. Nowa formuła współpracy jest częścią długofalowej strategii realizowanej przez firmę – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.
STS to zaangażowany sponsor, którego aktywność zdecydowanie wykracza ponad ekspozycję logotypu.  Bukmacher – wspólnie z kibicami i Lechem Poznań zrealizował i wsparł wiele unikatowych projektów, jak oglądanie meczu z Piastem Gliwice na  telebimie  przed  INEA Stadionem, kolorujeMY, Koszulka na Basel, czy wymiana trykotów K. Hamalainena, z której środki przeznaczono na wsparcie domów dziecka. Ostatnią tego typu akcją było pojawienie się na strojach piłkarzy podczas meczu z Ruchem Chorzów logo Fundacji Sport Twoją Szansą, która wspiera utalentowanych sportowców. Dochód z licytacji tych unikatowych koszulek pozwolił na pomoc podopiecznym organizacji dobroczynnej.
To dla nas powód do dumy, że współpraca ze sponsorem jest kontynuowana tak długo – mówi prezes Lecha, Karol Klimczak.
W 2020 roku upłynie 7 lat od momentu rozpoczęcia współpracy, a nikt z nas nie zakłada, że to będzie koniec wspólnych działań. Przeżyliśmy razem wzloty i upadki, jesteśmy ze sobą na dobre i złe. W polskim sporcie nasze działania mogą być wzorowym przykładem dla innych –dodaje Karol Klimczak.
STS jest największą prywatną firmą wspierającą polski sport. Współpracujemy z licznymi podmiotami z różnych dyscyplin. Jednak realizując kolejne aktywności, kierujemy je głównie do kibiców –bez względu na barwy klubowe. To oni są bowiem najważniejsi w świecie sportu – zaznacza Mateusz Juroszek, prezes STS.
Bukmacher prowadził cieszące się dużym powodzeniem akcje skierowane do kibiców Lecha Poznań, w których do zdobycia były liczne nagrody związane z Kolejorzem – m.in. zaproszenia do loży STS, bilety na mecze, koszulki meczowe z podpisami zawodników czy gadżety klubowe.  Sponsor  przy  okazji  meczów  rozgrywanych  w  Poznaniu  organizował  również specjalną strefę kibica wyposażoną w liczne atrakcje. Wszystkie te aktywności STS planuje kontynuować.
STS aktywnie angażuje się we wspieranie rodzimego sportu. Jest największym prywatnym podmiotem  na  rynku  sponsoringu  w  Polsce.  Firma  jest  oficjalnym  partnere reprezentacji Polski  w  piłce  nożnej,  a  także  sponsorem  premium  Lecha  Poznań  oraz  oficjalnym bukmacherem Śląska Wrocław, Pogoni Szczecin, Ruchu Chorzów, Górnika Zabrze, Asseco Resovii oraz Vive Kielce, a także innych klubów i związków sportowych. Od maja 2017 roku sponsoruje również drużynę e-sportową Izako Boars.

Udostępnij
W.B.

W.B.