STS sponsorem Widzewa Łódź
Po kilku latach przerwy, Widzew Łódź w końcu wrócił do najwyższej klasy rozgrywkowej. Zespół z PKO BP Ekstraklasy uzgodnił warunki umowy z nowym sponsorem. Łódzki klub rozpoczął współpracę z bukmacherem STS. Na mocy kontraktu, logo firmy pojawi się na rękawach strojów meczowych, a także m.in. na bandach LED oraz koronie stadionu przy al. Piłsudzkiego.
STS planuje specjalne promocje skierowane do klubu i kibiców. Dodatkowo obie strony będą współpracować przy działaniach digital. Umowa obowiązuje do czerwca 2025 roku.
Satysfakcja z obu stron
O współpracy wypowiedział się Michał Rydz, wiceprezes Widzewa Łódź: – Przedstawiamy zupełnie nowego partnera, który uzyskał tytuł Oficjalnego Sponsora. Myślę, że nawiązanie tej współpracy jest dowodem na organizacyjny rozwój Klubu, ale także potwierdzeniem jego siły marketingowej i społecznego potencjału. Razem z STS, który zagości na koszulce meczowej, wchodzimy na boiska PKO BP Ekstraklasy. Mam nadzieję, że kibice również będą zadowoleni, bo potencjalne promocje i oferta zapowiadają się ciekawie.
Umowę z łódzkim klubem skomentował także Paweł Rabantek, chief marketing officer Grupy STS: – Kontrakt sponsorski z Widzewem Łódź to dla nas ważny etap skutecznie i szeroko realizowanej od lat strategii wspierania polskiego sportu. Cieszymy się, że klub o tak bogatej historii ponownie będzie grał w Ekstraklasie, a także dołączy do grona sponsorowanych przez STS podmiotów. Jestem przekonany, że nasza współpraca przyniesie dużo korzyści zarówno STS, jako liderowi rynku bukmacherskiego, jak i Widzewowi, który od lat jest czołową piłkarską marką w Polsce. Skorzystają z niej także kibice, dla których przygotujemy aktywacje i atrakcyjne promocje.
