27.06.2024 12:17

STS zrobił fake’ową kampanię OOH w Warszawie. Tak promuje się na EURO

STS, lider branży bukmacherskiej w Polsce, zrealizował w minionym tygodniu kampanię OOH w centrum Warszawy. Jak się jednak okazało – była to tzw. FOOH (fake out of home). Sponsor reprezentacji Polski w piłce nożnej postanowił w ten nieszablonowy sposób zwrócić uwagę na swoją ofertę na Euro 2024 oraz sztandarowy produkt - Game Changer. To pierwsza taka kampania w polskiej branży bukmacherskiej.

Udostępnij
STS zrobił fake’ową kampanię OOH w Warszawie. Tak promuje się na EURO

FOOH to ewolucja tradycyjnych form reklamy zewnętrznej (OOH), w której wykorzystuje się technologię CGI (computer-generated imagery). Wszystko po to, by tworzyć bardziej angażujące i realistyczne doświadczenia dla odbiorców. Jest to szczególnie ważne w erze cyfrowej, gdzie walka o uwagę odbiorców jest zacięta. Wprowadzenie FOOH otworzyło całą masę nowych możliwości komunikacyjnych dla marek i właśnie z tej możliwości, jako pierwszy w branży, skorzystał jej lider – STS. – Postawiliśmy na nową, nieszablonową i zupełnie niewykorzystaną w branży formę działań reklamowych, by jeszcze bardziej zwrócić uwagę na przygotowaną przez nas ofertę na EURO 2024 – mówi Paweł Rabantek, Chief Marketing Officer STS.

STS rozpoczął akcję od teasera, który dodatkowo intrygował odbiorców przed publikacją właściwego video, zawierającego gigantyczną instalację w postaci piłkarzyków do gry, piłek i piłkarskich bramek w centrum Warszawy. Całość, jak się okazało dwa dni później, zostało stworzone przez studio CGI – Tektura. – Tym zwrotem akcji i niespodziewanym obrotem wydarzeń pokazaliśmy, że taki sam jest nasz Game Changer, który był głównym bohaterem kampanii. To produkt, który zgodnie ze swoim sloganem zmienia zasady. A STS, jako technologiczna marka wyznaczająca trendy na rynku, kolejny już raz pokazaliśmy, że chętnie w komunikacji marketingowej wykorzystujemy świeże i nieszablonowe rozwiązania – tłumaczy Paweł Rabantek.

Komunikacja związana z akcją wygenerowała wielotysięczne zasięgi. – Po wynikach widzimy, że skutecznie zainteresowaliśmy graczy tą kampanią i stworzyliśmy angażujący i intrygujący dla nich content – podsumowuje Rabantek. Kampania została zrealizowana razem z agencją Tektura.

Game Changer to nowy, prosty i intuicyjny produkt dostępny w ofercie online STS. Jeśli drużyna, na którą postawił gracz, osiągnie przewagę dwóch goli w trakcie meczu, zakład zostaje automatycznie uznany za wygrany niezależnie od ostatecznego wyniku. Aby skorzystać z promocji, należy postawić zakład przedmeczowy na wybrane zdarzenie oznaczone specjalnym symbolem. Do wyboru gracze mają ponad 80 lig i rozgrywek piłkarskich (najwięcej na rynku). Game Changer, jako jedyny tego typu produkt w Polsce obejmuje również zakłady z podpórką (1X oraz X2), a także zakłady zagrane w ramach BetBuildera. Ponadto, produkt oferowany jest nie tylko w czasie EURO 2024.

Nie tak dawno STS wprowadził do oferty „Bonuserię”, czyli rozwiązanie, dzięki któremu klienci mogą co tydzień zdobyć gwarantowane 50 zł bonusu bez względu na osiągany wynik, a także dwie bezpłatne gry. „Wizjoner”, to z kolei gra w której za wytypowanie dokładnych wyników wybranych meczów można wygrać nawet 150 000 zł.

Udostępnij
redakcja

redakcja