Super Bowl bije rekordy! Zrejestrowano ponad 14 tysięcy zakładów na sekundę
GeoComply odnotowało wzrost liczby kontroli geolokalizacji o 22,3 procent rok do roku podczas weekendu Super Bowl LVIII. Co ciekawe, kilka minut przed startem finału NFL odnotowywano 14,75 tys. transakcji na sekundę w zakładach bukmacherskich online. Jest to oczywiście nowy rekord w tej kategorii.
Ekipa Kansas City Chiefs pokonała San Francisco 49ers 25:22 i zdobyła drugi raz z rzędu Super Bowl. Mecz odbył się na stadionie Allegiant w Nevadzie, a GeoComply przez cały weekend sprawdzało aktywność w zakładach bukmacherskich.
Kontrole przeprowadzono w 50 stanach, w których zakłady sportowe są legalne, a także na terytorium Portoryko. GeoComply twierdzi, że wzrost liczby kontroli geolokalizacji ma pozytywny wpływ na legalne zakłady w USA. Podkreśla się, że wzrost ten ma wpływ na zmianę w kierunku regulowanego, opodatkowanego i bezpiecznego brania udziału w zakładach bukmacherskich.
Inne kluczowe dane z GeoComply obejmują rekordową aktywność przed meczem. Na kilka minut przed startem odnotowywano 14,75 tys. transakcji na sekundę, najwięcej w historii i prawie dwukrotnie więcej niż w zeszłym roku.
GeoComply odnotowało również 15-procentowy wzrost liczby aktywnych kont – 8,5 miliona kont zgłoszonych. Ponadto GeoComply poinformowało, że w ciągu dwóch tygodni przed Super Bowl LVIII ponad 1,7 miliona nowych użytkowników zarejestrowało się w legalnych kontach bukmacherskich online.
Patrząc na cały sezon NFL 2023–24, klienci GeoComply dodali ponad 13,7 miliona nowych kont. To o 28 procent więcej niż w poprzedniej kampanii.
– Ciągłe przechodzenie na legalny rynek przygotowało grunt pod historyczny pierwszy Super Bowl w Las Vegas, a rekordowe wyniki, które odnotowaliśmy, nie zawiodły – powiedziała współzałożycielka i dyrektor generalna GeoComply, Anna Sainsbury i dodała:
– Jesteśmy dumni, że możemy pomóc w rozwoju regulowanej branży, która na pierwszym planie stawia odpowiedzialność, bezpieczeństwo i ochronę graczy. Naszą misją jest zgodność. Dzięki temu zaangażowaniu staramy się pomagać naszym klientom w niezawodny i odpowiedzialny sposób rozszerzać ścieżkę gracza i rozwijać ich biznes – podkreśliła i zapewniła: – Każdy rok, w którym rośnie legalny rynek, to dobra wiadomość dla konsumentów i państw, a zła wiadomość dla nielegalnych zagranicznych bukmacherów, którzy stają się marginalizowani.
fot. Pressfocus.pl