13.02.2024 21:22

Super Bowl bije rekordy! Zrejestrowano ponad 14 tysięcy zakładów na sekundę

GeoComply odnotowało wzrost liczby kontroli geolokalizacji o 22,3 procent rok do roku podczas weekendu Super Bowl LVIII. Co ciekawe, kilka minut przed startem finału NFL odnotowywano 14,75 tys. transakcji na sekundę w zakładach bukmacherskich online. Jest to oczywiście nowy rekord w tej kategorii.

Udostępnij
Feb 11, 2024; Las Vegas, Nevada, USA;  San Francisco 49ers quarterback Brock Purdy (13) throws the ball during the first quarter against the Kansas City Chiefs at Allegiant Stadium during Super Bowl LVIII. The Chiefs defeated the 49ers 25-22 in overtime. (Stan Szeto / Image of Sport/Sipa USA)
2024.02.11 Las Vegas
futbol amerykanski , amerykanska liga futbolu NFL
Super Bowl LVIII
Foto Stan Szeto/Image of Sport/SIPA USA/PressFocus

!!! POLAND ONLY !!!

Ekipa Kansas City Chiefs pokonała San Francisco 49ers 25:22 i zdobyła drugi raz z rzędu Super Bowl. Mecz odbył się na stadionie Allegiant w Nevadzie, a GeoComply przez cały weekend sprawdzało aktywność w zakładach bukmacherskich.

Kontrole przeprowadzono w 50 stanach, w których zakłady sportowe są legalne, a także na terytorium Portoryko. GeoComply twierdzi, że wzrost liczby kontroli geolokalizacji ma pozytywny wpływ na legalne zakłady w USA. Podkreśla się, że wzrost ten ma wpływ na zmianę w kierunku regulowanego, opodatkowanego i bezpiecznego brania udziału w zakładach bukmacherskich.

Inne kluczowe dane z GeoComply obejmują rekordową aktywność przed meczem. Na kilka minut przed startem odnotowywano 14,75 tys. transakcji na sekundę, najwięcej w historii i prawie dwukrotnie więcej niż w zeszłym roku.

GeoComply odnotowało również 15-procentowy wzrost liczby aktywnych kont8,5 miliona kont zgłoszonych. Ponadto GeoComply poinformowało, że w ciągu dwóch tygodni przed Super Bowl LVIII ponad 1,7 miliona nowych użytkowników zarejestrowało się w legalnych kontach bukmacherskich online.

Patrząc na cały sezon NFL 2023–24, klienci GeoComply dodali ponad 13,7 miliona nowych kont. To o 28 procent więcej niż w poprzedniej kampanii.

Ciągłe przechodzenie na legalny rynek przygotowało grunt pod historyczny pierwszy Super Bowl w Las Vegas, a rekordowe wyniki, które odnotowaliśmy, nie zawiodły – powiedziała współzałożycielka i dyrektor generalna GeoComply, Anna Sainsbury i dodała:

Jesteśmy dumni, że możemy pomóc w rozwoju regulowanej branży, która na pierwszym planie stawia odpowiedzialność, bezpieczeństwo i ochronę graczy. Naszą misją jest zgodność. Dzięki temu zaangażowaniu staramy się pomagać naszym klientom w niezawodny i odpowiedzialny sposób rozszerzać ścieżkę gracza i rozwijać ich biznes – podkreśliła i zapewniła: – Każdy rok, w którym rośnie legalny rynek, to dobra wiadomość dla konsumentów i państw, a zła wiadomość dla nielegalnych zagranicznych bukmacherów, którzy stają się marginalizowani.

fot. Pressfocus.pl

Udostępnij
Adrian Janiuk

Adrian Janiuk