Superbet jeszcze bliżej lokalnego futbolu. Startuje współpraca z portalem 90minut.pl
Superbet, wicelider polskiego rynku bukmacherskiego online, rozpoczyna partnerstwo z jednym z najpopularniejszych piłkarskich portali, 90minut.pl. To kolejny krok w kierunku docenienia lokalnego futbolu i zwiększenia dotarcia do sympatyków mniejszych klubów. – Każdy kibic piłkarski w naszym kraju zna 90minut.pl. Tworzony przez pasjonatów dla pasjonatów jest synonimem wiarygodności od 21 lat i największym kompendium wiedzy na temat polskiego futbolu od C-klasy do ekstraklasy – podkreśla CEO Superbet Polska Łukasz Seweryniak.
90minut.pl to portal założony w 2003 roku przez Pawła Mogielnickiego i Macieja Kusinę, pasjonatów piłkarskich statystyk. W dobie raczkującego internetu błyskawicznie stał się pierwszym tak kompleksowym źródłem danych na temat polskiego futbolu od dołu aż do wierzchołka piramidy. Do dziś, mimo upływu lat, jest jednym z najchętniej odwiedzanych przez fanów pragnących być na bieżąco z lokalnym futbolem.
– Cieszymy się, że udało nam się pozyskać wartościowego partnera, który pomoże w dalszym rozwoju portalu. Dziękujemy Superbetowi za zaufanie i jesteśmy przekonani, że szczególnie biorąc pod uwagę szeroką ofertę naszego partnera na mecze niższych lig w ramach Superregio, wspólne działanie będzie korzystne dla obu stron. Głównym elementem współpracy będzie właśnie przybliżanie naszym odbiorcom szerokiej i atrakcyjnej oferty Superbetu na mecze niższych lig w Polsce – podkreśla Paweł Mogielnicki, właściciel portalu 90minut.pl.
Superbet, dzięki programowi Superregio, może pochwalić się najbardziej kompleksową ofertą zakładów przedmeczowych oraz live na mecze III i IV ligi. To element strategii, w ramach której bukmacher przywiązuje wagę nie tylko do tych największych wydarzeń sportowych, przyciągających setki milionów przed telewizory, ale również do tych, które kształtują sportowe i kibicowskie życia lokalnych społeczności. Bukmacher w ramach Superregio wspiera finansowo wiele lokalnych klubów, które wyróżniają się siłą społeczności, jak Wisłoka Dębica, Stal Stalowa Wola, Karpaty Krosno, Lublinianka, Stilon Gorzów i wiele innych.
– Myślę, że większość obecnych kibiców polskiej piłki wychowywała się na sprawdzaniu wyników na 90minut.pl, więc bardzo cieszę się, że możemy dołożyć swoją cegiełkę do rozwoju tak zasłużonego portalu. 90minut to mistrzostwo w swojej prostocie, nieprzebrana baza danych związanych z naszym futbolem w XXI wieku. Widzimy też duży potencjał dotarcia z topową ofertą na mecze niższych lig do fanów lokalnego futbolu właśnie dzięki naszemu partnerowi. W końcu wszyscy na 90minut.pl sprawdzają wyniki spotkań, więc jest to również idealne źródło wiedzy o możliwościach wspólnej zabawy w obstawianie niższych lig – podkreśla Łukasz Seweryniak.
Superbet będzie promował na 90minut.pl przede wszystkim swoją ofertę zakładów na niższe ligi polskie – jako jedyny bukmacher proponuje społeczności entuzjastów analiz sportowych zakłady live na mecze niższych klas rozgrywkowych.
redakcja
Więcej Bukmacherka
Superbet Group zmienia nazwę na Super Technologies. Rebranding grupy kapitałowej
Superbet Group ogłosił globalny rebranding, w ramach którego cała grupa kapitałowa będzie działać pod nową nazwą Super Technologies. Jak podaje "Gambling Insider", zmiana ma odzwierciedlać strategiczną transformację firmy – od operatora zakładów sportowych w kierunku szeroko pojętej technologicznej platformy rozrywki cyfrowej.