Superbet jeszcze bliżej lokalnego futbolu. Startuje współpraca z portalem 90minut.pl
Superbet, wicelider polskiego rynku bukmacherskiego online, rozpoczyna partnerstwo z jednym z najpopularniejszych piłkarskich portali, 90minut.pl. To kolejny krok w kierunku docenienia lokalnego futbolu i zwiększenia dotarcia do sympatyków mniejszych klubów. – Każdy kibic piłkarski w naszym kraju zna 90minut.pl. Tworzony przez pasjonatów dla pasjonatów jest synonimem wiarygodności od 21 lat i największym kompendium wiedzy na temat polskiego futbolu od C-klasy do ekstraklasy – podkreśla CEO Superbet Polska Łukasz Seweryniak.
90minut.pl to portal założony w 2003 roku przez Pawła Mogielnickiego i Macieja Kusinę, pasjonatów piłkarskich statystyk. W dobie raczkującego internetu błyskawicznie stał się pierwszym tak kompleksowym źródłem danych na temat polskiego futbolu od dołu aż do wierzchołka piramidy. Do dziś, mimo upływu lat, jest jednym z najchętniej odwiedzanych przez fanów pragnących być na bieżąco z lokalnym futbolem.
– Cieszymy się, że udało nam się pozyskać wartościowego partnera, który pomoże w dalszym rozwoju portalu. Dziękujemy Superbetowi za zaufanie i jesteśmy przekonani, że szczególnie biorąc pod uwagę szeroką ofertę naszego partnera na mecze niższych lig w ramach Superregio, wspólne działanie będzie korzystne dla obu stron. Głównym elementem współpracy będzie właśnie przybliżanie naszym odbiorcom szerokiej i atrakcyjnej oferty Superbetu na mecze niższych lig w Polsce – podkreśla Paweł Mogielnicki, właściciel portalu 90minut.pl.
Superbet, dzięki programowi Superregio, może pochwalić się najbardziej kompleksową ofertą zakładów przedmeczowych oraz live na mecze III i IV ligi. To element strategii, w ramach której bukmacher przywiązuje wagę nie tylko do tych największych wydarzeń sportowych, przyciągających setki milionów przed telewizory, ale również do tych, które kształtują sportowe i kibicowskie życia lokalnych społeczności. Bukmacher w ramach Superregio wspiera finansowo wiele lokalnych klubów, które wyróżniają się siłą społeczności, jak Wisłoka Dębica, Stal Stalowa Wola, Karpaty Krosno, Lublinianka, Stilon Gorzów i wiele innych.
– Myślę, że większość obecnych kibiców polskiej piłki wychowywała się na sprawdzaniu wyników na 90minut.pl, więc bardzo cieszę się, że możemy dołożyć swoją cegiełkę do rozwoju tak zasłużonego portalu. 90minut to mistrzostwo w swojej prostocie, nieprzebrana baza danych związanych z naszym futbolem w XXI wieku. Widzimy też duży potencjał dotarcia z topową ofertą na mecze niższych lig do fanów lokalnego futbolu właśnie dzięki naszemu partnerowi. W końcu wszyscy na 90minut.pl sprawdzają wyniki spotkań, więc jest to również idealne źródło wiedzy o możliwościach wspólnej zabawy w obstawianie niższych lig – podkreśla Łukasz Seweryniak.
Superbet będzie promował na 90minut.pl przede wszystkim swoją ofertę zakładów na niższe ligi polskie – jako jedyny bukmacher proponuje społeczności entuzjastów analiz sportowych zakłady live na mecze niższych klas rozgrywkowych.