08.07.2025 06:44

Superbet Poland Darts Masters – niezapomniana atmosfera i sportowe emocje w Gliwicach!

Superbet Poland Darts Masters 2025 przeszedł do historii. To bez wątpienia największe wydarzenie związane z dartem w Polsce i tegoroczna edycja to potwierdziła. Przez weekend halę PreZero w Gliwicach odwiedziło 18 000 fanów, którzy stworzyli niepowtarzalną atmosferę pełną pozytywnej energii.

Udostępnij
Superbet Poland Darts Masters – niezapomniana atmosfera i sportowe emocje w Gliwicach!
Autor zdjęcia: Superbet

Kibice zebrani na widowni na pewno nie żałowali decyzji o zakupie wejściówek, bo oprócz świetnej zabawy i wysokiego poziomu sportowego, mieli też okazję wziąć udział w konkursach przygotowanych przez Superbet. W ramach promocji BigFish Challenge, bukmacher rozdał aż 51 000 PLN w freebetach – po 17 000 PLN dla trzech graczy, którzy podczas turnieju trafili symboliczne 170 w strefach sponsorskich Superbetu. Akcja była nawiązaniem do spektakularnych zakończeń legów o tej samej wartości, które aż trzykrotnie padły w głównym turnieju.

To był nie tylko turniej, ale prawdziwe święto darterskie z pełnym wachlarzem emocji – od sportowej rywalizacji po świetną zabawę w naszej strefie – mówi Łukasz Seweryniak, General Manager Superbet Polska.

Nagrodziliśmy naszych fanów nie tylko za doping, ale też za umiejętności. BigFish to symbol precyzji i emocji – i właśnie tego doświadczyli nasi gracze na żywo – dodał Seweryniak.

Dodatkowe atrakcje

Superbet był także aktywny w ofercie bukmacherskiej – gracze mogli liczyć na boostowane kursy (501 PLN na Littlera, 400 PLN na awans Polaka do 1/4 finału), promocje bet&get, superboosty oraz innowacyjną funkcję Superprzewagi, która uratowała kupony po meczu Littlera, mimo jego porażki – właśnie dzięki trafieniu 170.

Turniej był szeroko relacjonowany w kanałach partnerskich – TVP Sport (również we współpracy socialowej z Superbet), Kanale Sportowym, portalu Meczyki.pl, PolishBallers. Wzmianki o turnieju pojawiały się też w mediach zagranicznych – The Sun i Sky Sports. Dla Superbetu był to kolejny krok w budowaniu zaangażowania graczy i pokazania, że sponsoring to nie tylko logo na bandzie, ale pełne doświadczenie, dostępne zarówno dla kibiców obecnych na miejscu, ale też dla graczy online.

Udostępnij
redakcja

redakcja