Superbet przeskoczy skocznie? „Damy kibicom dużo dobrej zabawy!”
Superbet postawił na kompleksowe działania, które mają na celu maksymalizację korzyści – nie tylko dla marki, ale przede wszystkim dla kibiców – płynących ze współpracy bukmachera z Polskim Związkiem Narciarskim.
– Działamy szeroko, włączając zarówno akcje brandowe, CSR, jak również promocje produktowe czy szerokie działania w digitalu. Będzie nas widać pod skoczniami, w internecie, na ulicach miast, w których odbędą się konkursy, a także – oczywiście – w telewizji i na YouTube. Na pewno wspólnie z PZN damy widzom dużo dobrej zabawy – podkreśla Łukasz Seweryniak, CEO Superbet Polska.
Dzięki partnerstwom bukmachera z PZN i Kanałem Sportowym w niedawnym „Hejt Parku” pojawił się Adam Małysz, prezes Polskiego Związku Narciarskiego. W ciekawej rozmowie z Tomaszem Smokowskim podzielił się swoimi wspomnieniami, anegdotami, a także analizą obecnej sytuacji w polskich skokach. Legenda tej dyscypliny sportu zaprosiła fanów na skocznie oraz przed ekrany, gdzie będą mogli dopingować nie tylko Polaków, ale też reprezentantów innych krajów.
– Konkursy w Polsce są wspaniałe, doping jest dla wszystkich zawodników. Czy na belce siedzi Kazach, Ukrainiec, Francuz czy Polak, to wrzawa jest niesamowita. Wystarczy wyjść na balkon w hotelu, żeby usłyszeć tumult, każdy to lubi. Po to się trenuje na co dzień, żeby poczuć tę energię, to dodaje skrzydeł! Zakopane, obok Planicy, Willingen czy Oberstdorfu, to zawody, w których po prostu trzeba wystartować. Niepowtarzalna atmosfera przed skocznią, pod skocznią, po skoczni, to po prostu trzeba zobaczyć i poczuć – podkreśla Jakub Kot, ekspert, były skoczek narciarski oraz influencer, którego współpraca z bukmacherem pozwala Superbetowi regularnie tworzyć jakościowe treści dla sympatyków narciarstwa. Bukmacher postawił też na współpracę z największym branżowym portalem skijumping.pl, docierając bezpośrednio do najbardziej zaangażowanych fanów zimowego sportu numer 1 w Polsce.
Dlaczego skocznia w #Wisła jest specyficzna? Kibicujący na żywo będą zadowoleni! @Jak_Kot_ #skijumpingfamily pic.twitter.com/sFUHPijcax
— Superbet (@SuperbetPL) January 13, 2024
– W Wiśle, Szczyrku i Zakopanem wszystkich kibiców zapraszamy do naszych pełnych atrakcji stref, w których będą mogli spróbować swoich sił w sportowych wyzwaniach, a także zgarnąć praktyczne gadżety, które umilą dopingowanie skoczków. Będziemy też współtworzyć całą oprawę i dobrą zabawę pod Wielką Krokwią, ponownie jako partner Crowd Supporters, grupą odpowiedzialną za to, że zabawa pod skocznią w Zakopanem należy do najlepszych w całym cyklu Pucharu Świata. Włączymy się do tworzenia tej niepowtarzalnej atmosfery – deklaruje Katarzyna Gawlik, dyrektorka marketingu Superbet Polska.
Nie zabraknie też wyjątkowej gratki dla graczy Superbetu. W ramach Supergame, darmowego konkursu typerskiego free to play, ci, którzy najlepiej przewidzą wyniki konkursów w ramach PolSKIego Turnieju, będą mogli wygrać łącznie 150 000 złotych. Na zwycięzcę czeka też Fiat 500, którym przez rok będzie mógł – lub mogła – jeździć zupełnie za darmo.