Superbet… słucha! Marka ruszyła z działaniami na Spotify i rozdaje słuchawki
Najpierw Bałkanica, potem DJ Tiesto, a na koniec dobrze znany fanom disco polo Akcent i jego hit „Przez Twe Oczy Zielone” – to piosenki znajdujące się na jednej z playlist na nowym kanale Spotify uruchomionym przez Superbet. Jej autorem jest ambasador marki Sławomir Peszko, a nosi ona tytuł "Imprezuj z Peszkinem". To tylko ułamek szeroko zakrojonej kampanii bukmachera na tej platformie muzyczno-społecznościowej.
Superbet niedawno ruszył z działaniami marketingowymi na Spotify, od początku zachęcając swoich fanów do obserwacji i aktywności, dając im szansę wsłuchania się w gust muzyczny kwartetu rozpoznawalnych ambasadorów bukmachera. Poza playlistą Sławomira Peszki można „Trenować z Tomkiem Smokowskim”, „Podróżować z Jurkiem Dudkiem” czy „Randkować z Matim Borkiem”. Szczególnie ta ostatnia playlista okazała się z miejsca hitem – obserwuje ją zdecydowanie najwięcej osób! Jak muzyczną oprawę dobrej randki wyobraża sobie Mateusz Borek? Przede wszystkim… eklektycznie!
Więcej interesujących działań z zakresu marketingu przy sporcie, także poza branżą bukmacherską znajdziesz na portalu www.sportmarketing.pl
Na romantycznej playliście komentatora można znaleźć Edytę Bartosiewicz, Eminema, Adele czy Perfect. Dla każdego – lub każdej – coś miłego. Interesującą propozycją jest też treningowa playlista Tomasza Smokowskiego, na której dominuje dynamiczne, energetyczne granie. Coldplay, Justin Timberlake, Black Eyed Peas czy The Roots dodadzą każdemu treningowi mocy i wyjątkowej oprawy muzycznej. Z kolei podróżnicza przygoda z Jerzym Dudkiem to muśnięcie oldschoolu: obok „Jeziora szczęścia” w wykonaniu Bajmu można znaleźć słynną „Dziewczynę o perłowych włosach”, nie zabraknie też nuty italo disco czy słynnego utworu Scotta McKenziego „San Francisco”.
– Działań w obrębie Spotify nie mogło zabraknąć w naszej strategii marketingowej. Dlaczego? Bo wszędzie chcemy dawać naszym Graczom dobrą rozrywkę. To nie lada gratka, gdy mogą dowiedzieć się co gra w duszy Jerzego Dudka, Mateusza Borka czy Tomka Smokowskiego. Kto nie chciałby poimprezować ze Sławkiem Peszko? Sami uwielbiamy muzykę i postanowiliśmy się tym podzielić z szerszym gronem odbiorców – podkreśla odpowiedzialny za aktywność Superbet na Spotify Adrian Wawrzyczek, paid social growth manager bukmachera.
Którą playlistę #Spotify wybieracie? 👀
1️⃣ imprezuj z Peszkinem 🥳
2️⃣ randkuj z Borkiem ❤️
3️⃣ trenuj ze Smokiem 🏋️♀️
4️⃣ podróżuj z Dudkiem 🚘👉 https://t.co/KaFzVKxqHL pic.twitter.com/hDtM5UbDCa
— Superbet (@SuperbetPL) November 27, 2023
Playlisty to tylko początek
Składanie piosenek w playlisty przez ambasadorów Superbetu to dopiero początek. Marka postawiła na spójną, całościową kampanię audio. W tym samym momencie ruszyła kampania, w ramach której gracze zakładający nowe konta u tego bukmachera mogą otrzymać nowoczesne bezprzewodowe słuchawki, wręcz stworzone do czerpania maksymalnej radości z muzyki i podcastów. Tych ostatnich też nie zabraknie w działaniach na Spotify. – Playlisty ambasadorów czy te okazjonalne (np. piosenki świąteczne) to nie jedyne pomysły na obecność marki Superbet w serwisie Spotify. Rozdajemy naszym graczom słuchawki, a do tego mogę zdradzić, że już wkrótce wypuścimy nasz podcast – dodaje Wawrzyczek.
W tę produkcję będą również zaangażowani ambasadorowie marki, którzy w podcaście podzielą się swoim spojrzeniem na bieżące wydarzenia sportowe. W przyszłym roku nie są wykluczone jeszcze szersze działania w tym kanale, w zależności od tego, jak dużym powodzeniem będą cieszyć się dotychczasowe propozycje. Superbet to jeden z pierwszych bukmacherów na polskim rynku, który odważnie stawia na Spotify jako niestandardowy kanał, pozwalający na bycie bliżej swoich fanów. – Nieszablonowe działanie jest wpisane w nasze DNA, dla nas wrzucenie swojego logotypu na bandy wokół boiska czy koszulkę to zdecydowanie za mało. To widać też po naszym podejściu do tworzenia oferty dla graczy: my ich po prostu słuchamy. A teraz to oni mogą posłuchać też nas na Spotify – uśmiecha się Wawrzyczek.