Superbet stawia na nowe technologie, co daje znakomite efekty
Według danych podanych przez Clue PR, legalny bukmacher Superbet osiągnął na polskim rynku pięciokrotny wzrost przychodów w 2021 roku, jeśli porównamy do roku wcześniejszego. Znaczna większość obrotu (85%) generowanego przez operatora odbywa się w sieci mobile.
Co okazało się kluczem do sukcesu?
Polska spółka Superbetu w 2021 roku osiągnęła przychód na poziomie 100 mln euro, co trzeba uznać za świetny wynik, jeśli ten w 2020 roku wynosił 20 mln euro. Oczywiście na tak błyskawiczny progres złożyło się wiele rzeczy, ale najważniejszą z nich z całą pewnością było wprowadzenie nowinek technologicznych takich jak darmowe gry, czy przede wszystkim stworzenie sportowej platformy społecznościowej – SuperSocial.
Nic więc dziwnego, że polska spółka planuje dalszą rozbudowę takich produktów jak SuperGame Jackpot oraz SuperSpin, które cieszą się dużym zainteresowaniem wśród graczy. Świadczy o tym chociażby fakt, że jedynie w 2021 roku z aplikacji mobilnych Superbetu na systemy Android i iOS skorzystało 110 000 nowych graczy. Co więcej bukmacher notuje wysoki miesięczny wskaźnik retencji sięgający 80%, co pokazuje, że gracze zwykle są bardzo lojalni.
Superbet stawia na kanał mobile
Adam Lamentowicz, Prezes Zarządu Superbet nie ma wątpliwości, że silna cyfryzacja branży stała się atutem dla takiego operatora jak Superbet: – Polski rynek zakładów i gier sportowych rozwija się szybciej niż rynek Unii Europejskiej. Największymi beneficjentami będą spółki stawiające na rozwój kanału mobile, oferujący rozwiązania wychodzące poza standardowe zakłady sportowe czy gry. Dlatego skupiamy się na budowaniu społeczności zafascynowanej sportem, darmowymi grami online i wspieraniem tzw. social experience, co ma istotny wpływ na przyciągnięcie nowych, jak i zatrzymanie dotychczasowych użytkowników. Silna cyfryzacja branży, poprawa sytuacji licencjonowanych operatorów w Polsce sprzyja graczom takim jak Superbet. Naszym naturalnym środowiskiem, w którym się specjalizujemy, jest mobile.
Mocne strony
Superbet na wszystkich rynkach wykorzystuje swoje mocne strony, a jedną z największych jest oczywiście sprawne wprowadzanie nowych technologii. Odpowiada za nie spółka IT, która należy do Grupy i zatrudnia niemal 400 deweloperów i specjalistów IT. To właśnie ci pracownicy odpowiadają za wdrażanie innowacji dostosowanych do potrzeb użytkowników na poszczególnych rynkach. Troszczą się również o niezawodne działanie aplikacji.
– Zaplecze technologiczne to nasz as w rękawie. W grupie Superbet działają największe międzynarodowe talenty IT rynku, m.in. z Londynu, Leeds, Zagrzebia, Bukaresztu czy Żyliny. Rośniemy bardzo dynamicznie. W Polsce coraz silniej zaznaczamy swoją obecność, stawiając na łatwo skalowalne innowacje technologiczne, co zdecydowanie przyspiesza nasz rozwój. Z sukcesem pozyskujemy kolejnych użytkowników do naszej platformy, a wysoki miesięczny wskaźnik retencji, sięgający 80 proc., pokazuje, że trafiamy w oczekiwania klientów. Mamy ambitne plany dalszego rozwoju. W 2022 roku chcemy istotnie zwiększyć skalę działania, nadal koncentrując się na rozwoju istniejących rozwiązań i wprowadzaniu kolejnych innowacji – powiedział Adam Lamentowicz.