Superbet zostaje z Górnikiem. Nowa umowa
Superbet pozostał sponsorem głównym Górnika Zabrze. Bukmacher przedłużył umowę z klubem na kolejne dwa sezony.
Superbet jako sponsor główny Trójkolorowych przeprowadził kilka super akcji przeznaczonych nie tylko stricte dla Klubu, ale także wprost dla Kibiców. Pamiętać możemy z pewnością kampanię 1948 koszulek z dofinansowanie 100 zł od Superbet, jako prezent dla Kibiców z okazji urodzin Klubu, zabawy Supergame poprzeczka, gdzie podczas meczu, w przerwie kibice próbują trafić w poprzeczkę a pula nagród to 10 tysięcy złotych, czy konkursy celnościowe z atrakcyjnymi nagrodami, które odbywały się w strefie kibica na promenadzie stadionu.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu przedłużenia naszej współpracy z Górnikiem Zabrze. Przez ostatnie lata budowaliśmy silne partnerstwo, które przyniosło wiele emocji zarówno na boisku, jak i poza nim. Jesteśmy dumni z tego, że możemy kontynuować nasze zaangażowanie w rozwój klubu i wspólnie z kibicami i dla kibiców nada robić super rzeczy. Za nami naprawdę wiele ciekawych akcji, ale chcę zapewnić, że nadal będziemy prężnie działać, by kibice w Zabrzu nas nie zapomnieli. Dziękujemy zarządowi Górnika Zabrze oraz niesamowitym kibicom trójkolorowych za ich wsparcie w budowaniu siły naszej marki. Razem z Górnikiem będziemy dążyć do jeszcze większych osiągnięć i niezapomnianych chwil na boisku – powiedział Łukasz Seweryniak – Prezes Superbet.
Partnerskie 𝘀𝘂𝗽𝗲𝗿-𝘄𝘀𝗽𝗮𝗿𝗰𝗶𝗲 na kolejne lata! 🤝@SuperbetPL nadal sponsorem głównym Górnika Zabrze ⚪️🔵🔴
Szczegóły 👉 https://t.co/Lwr1TKSr6z
No i super! Dziękujemy za zaufanie 👊 pic.twitter.com/NVr8lUU6qS
— Górnik Zabrze (@GornikZabrzeSSA) July 12, 2023
– Współpraca z Superbet ma wiele wymiarów. Nie tylko wspierają Klub finansowo, będąc sponsorem głównym, są obecni na koszulkach Drużyny, ale to także szereg działań wizerunkowych i marketingowych. Kampania reklamowa z udziałem naszego zespołu oraz ambasadorów Superbet, Jerzego Dudka i Sławomira Peszko miała bardzo głośny wydźwięk w mediach, i chyba nie ma osoby zainteresowanej sportem, która spotu reklamowego nie widziała. Nagrania Kanału Sportowego na stadionie czy akcje dla Kibiców to efekty naprawdę owocnej współpracy. Klub przykłada mnóstwo starań, aby również sponsor usatysfakcjonowany był naszą współpracą. Oby nadal układała się tak dobrze jak dotychczas – dodał Tomasz Masoń, członek zarządu Górnika odpowiedzialny za działania sponsorsko-marketingowe.