E-Sport 12 października 2018

SuperData Arena – miejsce, gdzie znajdą się wszystkie dane e-sportowe?

autor: JD
Nowe narzędzie pomoże w zbieraniu różnorakich statystyk z branży e-sportu.

Panel kontrolny SuperData Arena ustali wartość gier, wpływowych osób w branży, treści strumieniowych, kanałów i odbiorców gier, śledząc różne dane, w tym liczbę godzin transmitowanych i oglądanych, średnią liczbę jednoczesnych widzów i obserwatorów kanału w Twitchu, YouTube i na innych platformach których gracze używają do streamowania swoich sesji online.

Nowe narzędzie ma na celu pomóc markom i wydawcom w podejmowaniu trafniejszych decyzji dotyczących sponsorowania, umożliwiając im porównywanie tytułów gier z najpopularniejszymi streamerami w grach, a także śledzenie wyników najważniejszych wydarzeń e-sportowych.

Ponadto autorski indeks wartości wskaźników SuperData pozwala klientom śledzić zachowanie, zaangażowanie, wielkość i ogólną wartość zawartości gier wideo w celu ustalenia najlepszego zwrotu z inwestycji w sponsoring. Narzędzie umożliwi także markom oszacowanie wartości strumieniowych odbiorców graczy za pomocą wizualizowanych danych, które będą zawierać dane demograficzne i intencje zakupu. – Oglądanie gier online szybko stało się jedną z najpopularniejszych form rozrywki interaktywnej, w której wiele tytułów gier wideo i wydarzeń esportowych generuje liczbę odbiorców rywalizującą z tradycyjnymi treściami medialnymi – powiedział współzałożyciel SuperData, Joost van Dreunen.

 – Nowy pulpit nawigacyjny SuperData Arena oferuje markom i wydawcom możliwość łączenia widoku danych dotyczących transmisji strumieniowej wideo w grach z danymi sprzedaży gier. Zapewnia holistyczne spojrzenie na to, jak gracze i fani pochłaniają i angażują się w strumieniowanie treści na najpopularniejszych kanałach i platformach na świecie – dodał Dreunen.
 

Dodaj komentarz