Superscore w EA SPORTS FC 26. Aplikacja Superbetu debiutuje w świecie wirtualnej piłki
Superbet potwierdził, że Superscore został zintegrowany z grą EA SPORTS FC 26. Brand aplikacji pojawia się na stadionach i w kluczowych trybach gry, w tym w Ultimate Team. To pierwsza taka obecność polskiego projektu sport-tech w produkcji EA.
Superscore debiutuje w EA FC 26
Superscore informacją o tym, że pojawił się w EA SPORTS FC 26 w formie elementów brandingowych pochwalił się w serwisie Linkedin. Logo aplikacji jest widoczne na bandach stadionowych oraz w najpopularniejszych trybach gry, gdzie codziennie pojawiają się miliony użytkowników.
Dla Superbetu to znaczący ruch wizerunkowy — integracja z największą grą piłkarską na świecie oznacza globalną ekspozycję marki i wejście w przestrzeń gamingową, która od lat przenika się z rynkiem sportu i e-sportu.

Czym jest Superscore?
Superscore wystartował w 2023 roku jako aplikacja agregująca statystyki, wyniki, newsy i treści piłkarskie. Projekt szybko rozwinął się w kierunku pełnoprawnego narzędzia dla kibiców, gromadząc szczegółowe dane o setkach lig i tysiącach drużyn.
Integracja z EA FC 26 to pierwszy raz, gdy marka z polskiego sektora bukmacherskiego pojawia się w tej serii gier.
Nowy kierunek w marketingu sportowym
Debiut Superscore w EA FC 26 może zapowiadać szerszy trend łączenia aplikacji sportowych z dużymi produkcjami gamingowymi. To ruch, który z jednej strony wzmacnia rozpoznawalność marki, a z drugiej otwiera dyskusję o odpowiedzialnej promocji produktów związanych z zakładami w grach o globalnym zasięgu.
Przeczytaj też:
>>> Jest projekt zmian ustawy o grach hazardowych. Poprowadzi go minister Gramatyka,
>>> Brazylijski rynek zakładów i gier online przechodzi transformację,
>>> Ekstraklasa jest jak świetny serial. Emocje, bohaterowie i zaskakujące zwroty akcji
Krzysztof Małek
Więcej Ogolna
Zmierzch ery desktop. Smart Gambler w kasynach stawia na mobile
PRZEGLĄD MEDIÓW. Rok 2025 przyniósł fundamentalną zmianę w europejskim sektorze iGaming, która wykracza daleko poza kwestie sprzętowe. Komputery stacjonarne tracą prymat na rzecz urządzeń przenośnych, ale za tą transformacją stoi też ewolucja samej bazy klienckiej. Na rynku pojawia się nowa kategoria świadomych użytkowników, którzy wymuszają na operatorach rewizję dotychczasowych strategii…