SUREXPO 2008 – sukces branży
Siódma edycja Salonu Urządzeń Rozrywkowych SUREXPO, która przez trzy dni 16 – 18 października gościła w dwóch halach EXPO XXI w Warszawie przy ul. Prądzyńskiego była największą z dotychczasowych
Branża rozrywkowa rozwija się nieustannie we wszystkich swoich sektorach.
45 lat komunizmu spowodowało, że Polska do nadrobienia w stosunku do swoich zachodnich sąsiadów ma bardzo wiele i myślę, że jeszcze co najmniej 10 lat czeka nas dalszy wzrost branży, chyba że politycy zmajstrują kolejne przeszkody.
Prace Komisji Palikota powinny nas napawać jednak optymizmem.
Sektor automatów o niskie wygrane dostał zielone światło w 2003.
Od tego czasu też dynamicznie się rozwija, nie dziwi więc nikogo, że automaty te zajęły główne miejsce Salonu.
Bardzo widoczne były stoiska firm operatorskich co dobitnie świadczy, że rynek polski jest rynkiem operatorów a nie producentów, czego doświadcza np. Austria i Niemcy.
Uważam, że jest to sytuacja o wiele zdrowsza.