03.12.2024 08:11

„Święta. Bardziej”, czyli STS rozdaje bonusy i oferuje atrakcyjne promocje

STS, lider krajowej branży bukmacherskiej, rusza z działaniami promocyjnymi w ramach akcji „Święta. Bardziej” oferując graczom szereg atrakcyjnych promocji i bonusów. – W grudniu, chcąc wpisać się w klimat świętowania i nagradzania, w STS rozdajemy bonusy „Bardziej” – mówi Maciej Muras, Head of CRM w STS.

Udostępnij
"Święta. Bardziej, czyli STS rozdaje bonusy i oferuje atrakcyjne promocje

Grudzień i święta to wyjątkowy czas, więc STS chce być blisko graczy i każdego dnia proponować im specjalne, dedykowane bonusy, niestandardowe akcje i atrakcyjne promocje w ramach nowej platformy „Bardziej”. Marka zmienia w związku z tym zasady i nazwy topowych gier i produktów stawiając przy tym na jeszcze lepsze promocje.

I tak Wizjoner to od grudnia X-MA$ W1ZJON3R. Aby wziąć udział w podziale pełnej puli 25 000 zł na każdą kolejkę, wystarczy trafnie wytypować wynik zaledwie jednego meczu. Łączna pula nagród to aż 500 tys. zł. Z kolei Bonuseria zmieni się w X-MA$ Bonuserię, gdzie każdy będzie mógł wybrać serię na własnych zasadach z bonusem, aż do 1000 PLN. Ponadto klienci STS mogą wziąć udział w zabawie X-MA$ 1 000 000 ZŁ BONUS, czyli grywalizacji, w ramach której mają do wykonania różne zadania, za które otrzymają bonusy z puli min. 1 000 000 PLN. – Gracze codziennie znajdą u nas mnóstwo zabawy, dzięki której zyskają szansę na kolejne wygrane i bonusy w ramach promocji, akcji specjalnych i możliwość stworzenia własnej, unikalnej serii – mówi Muras.

STS stawia w grudniu jednak nie tylko na bonusy i promocje, ale także na atrakcyjną komunikację promując swoje sztandarowe produkty, takie jak STS Game Changer, czy wspominana Bonuseria i Wizjoner. Organizuje także na regularne konkursy w mediach społecznościowych. – Każdego dnia, na wszystkich platformach społecznościowych naszej marki oraz na chacie sts.pl, nasi klienci będą mieli możliwość wzięcia udziału w zabawach z atrakcyjnymi nagrodami – biletami, koszulkami oraz bonusami – zapowiada Mateusz Pszonka, Head of Content w STS.

STS intensyfikuje również w grudniu współprace ze swoimi partnerami mediowymi, na czele z Kanałem ZERO, WeszłoTV i Meczyki.pl .

Udostępnij
redakcja

redakcja