09.02.2024 08:49

Świetne wieści dla fanów Ruchu. 30 tysięcy od Betclic!

Gablota Ruchu Chorzów w ponad stuletniej historii klubu zapełniała się trofeami za kolejne sukcesy. Sobotni mecz z Legią Warszawa to okazja, by zdobyć niepowtarzalną pamiątkę i zrobić sobie z nimi zdjęcie. Pod Stadionem Śląskim powstanie bowiem strefa z pucharami przygotowana przez Sponsora Strategicznego klubu, Betclic. Marka poinformowała również o wypełnieniu przez fanów pierwszego celu programu afiliacyjnego. Oznacza to, że Betclic przekaże aż 30 000 zł na organizację wyjazdu kibiców na jeden z meczów rundy wiosennej.

Udostępnij
Kibice Ruchu otrzymają 30 tysięcy złotych od Betclic

Klubowa gablota Ruchu Chorzów jest pełna trofeów. Niebiescy są w końcu jednym z najbardziej utytułowanych klubów w historii naszego kraju, a najnowsze sukcesy – serię awansów – świętowali w ciągu trzech ostatnich lat. Przed meczem z jednym z największych, historycznych rywali klubu – Legią Warszawa – każdy kibic chorzowian będzie mógł zdobyć świetną pamiątkę i zrobić sobie zdjęcie z klubowymi trofeami. Wystarczy przyjść do pucharowej strefy Betclic, która stanie w sobotę przed Stadionem Śląskim.

Jako sponsor strategiczny klubu nie możemy przepuszczać takich okazji jak spotkanie z Legią Warszawa i proponujemy kibicom dodatkowe atrakcje, które uświetnią okołomeczowe doświadczenie. Trzymamy kciuki, by za jakiś czas fani, którzy zrobią sobie zdjęcie z pucharami, mogli wracać do niego także z uwagi na wspomnienia z wygranego meczu – powiedział Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic.

Instaspot z trofeami Ruchu stanie przed bramą nr 4 Stadionu Śląskiego. Fani będą mogli zrobić sobie zdjęcie z pucharami za awanse z sezonów 2020/21, 2021/22, 2022/21, a także z trofeum za zdobycie Pucharu Polski w sezonie 1995/96.

Betclic sfinansuje wyjazd kibiców za 30 000 zł

Jednym z elementów współpracy między Ruchem Chorzów a Betclic jest program afiliacyjny, w ramach którego kibice obstawiając mecze drużyny w Betclic, zbierają pieniądze na realizację ustalonych celów. Marka poinformowała właśnie, że przed meczem z Legią Warszawa fanom udało się osiągnąć pierwszy z nich. Oznacza to, że Sponsor Strategiczny klubu w całości sfinansuje wyjazd na jeden z meczów rundy wiosennej Ruchu. Betclic ma przeznaczyć na ten cel aż 30 000 zł.

Nie bez przyczyny mówi się, że Ruch Chorzów to wielka, niebieska rodzina. Zaangażowanie kibiców w życie klubu jest ogromne. Przypomnę, że realizując postawiony przez Betclic cel fani równocześnie wspierali finansowo drużynę, bo część kwoty z postawionych zakładów trafia na konto klubu. Gratulacje i życzę powodzenia na drodze do wypełniania kolejnych celów – dodał Płoskonka.

Mecz, na który Betclic przekaże środki, nie został jeszcze wybrany. Trwają ustalenia w tej sprawie, a o szczegółach marka oraz klub będą informować w przyszłości. Wiadomo jednak jakie cele kibice będą realizować w następnej kolejności. To organizacja turnieju piłkarskiego dla fanów Ruchu, stworzenie muralu w Chorzowie oraz digitalizacja i udostępnienie klubowych archiwów z lat przedwojennych

Dziękujemy marce Betclic za inicjatywę i zaangażowanie w sprawy Ruchu. Jestem przekonany, że wspólnie wraz z kibicami osiągniemy nasze cele i oczywiście zapraszam w piątek na Stadion Śląski. Strefa pucharowa zaaranżowana przez naszego Sponsora Strategicznego sprawia, że ten wyjątkowy dzień meczowy zapowiada się jeszcze atrakcyjniej.– przyznał Seweryn Siemianowski, prezes zarządu Ruch Chorzów SA.

Kalus, Kuczok oraz Grodzicki i Piech gośćmi Betclic Podcast

Przy okazji meczu z Legią Warszawa Betclic zaprosił do rozmowy w Betclic Podcast słynnych kibiców Ruchu Chorzów: aktora Bogdana Kalusa oraz pisarza, publicystę i scenarzystę Wojciecha Kuczoka, a także byłych piłkarzy „Niebieskich” Rafała Grodzickiego i Arkadiusza Piecha.
Pełne wspomnień i anegdot rozmowy z Kalusem i Kuczokiem (w roli prowadzącego Michał Pol) oraz Grodzickim i Piechem (prowadzi Kuba Kurzela) są już dostępne na kanale YouTube Betclic.
Udostępnij
redakcja

redakcja