Świeża krew na ATEI
Clarion ATE organizator styczniowych targów ATEI rozpoczął kampanię promocyjną przybliżającą wystawcom i odwiedzającym nowy wygląd wystawy.<br /> <br />
Clarion ATE organizator styczniowych targów ATEI rozpoczął kampanię promocyjną przybliżającą wystawcom i odwiedzającym nowy wygląd wystawy.
Wszyscy, rejestrujący w celu uzyskania darmowych wejściówek dostaną do wypełnienia ankietę. Pytanie: czy główym celem odwiedzenia wystawy są produkty hazardowe czy niehazardowe?
Odpowiedź zostanie zakodowana w kodzie kreskowym, na imiennej przepustce. Jeśli głównym celem wizyty będzie hazard, odwiedzający zostanie skierowany do wejścia na parterze, na poziom produktów związanych z hazardem. W przeciwnym wypadku zostanie oddelegowny do wejścia na poziom 1, gdzie wystawiają się firmy nie związane z gamblingiem.
Chętni, chcący zarejestrować się dopiero w dniu wystawy, zostaną skierowani do recepcji na 1 piętrze.
Oczywiście zarejestrowani na ATEI, ICE lub ICEi będą mogli dowolnie przemiesczać się po trzech wystawach. Ułatwią im to m. in. windy i plany wystaw rozdawane na wystawie i wysyłane pocztą do zarejestrowanych odwiedzających.
Styczniowa wystawa ATEi 2007 ma być największą w historii, z ponad 500 firmami na 30.000 tys. metrów kwadratowych powierzchni. Specjalnie dla tych, którzy mogą mieć problem ze znalezieniem się w nowych realiach, zostaną uruchomione punkty informacyjne, gdzie będzie można zapytać m. in. o stoisko konkretnej firmy.
Ostatnie plany wystawy można ściągnąć ze strony: www.atei-exhibition.com
PeWu