Szósta edycja Surexpo przed nami
Rozmowa z Witoldem Malinowskim, organizatorem Targów SUREXPO.
Interplay: Zeszłoroczna edycja SUREXPO wypadła bardzo okazale. Jak będzie w tym roku?
W. Malinowski: Rzeczywiście, w ubiegłym roku nasi wystawcy ustawili poprzeczkę bardzo wysoko. Stoiska były wyjątkowo atrakcyjnie, zaskakiwały kolorystyką i sposobem aranżacji przestrzeni. Wszyscy byliśmy pod wrażeniem pracy, jaką włożyły firmy w odpowiednią prezentację swej oferty.
A w tym roku będzie jeszcze lepiej. Stoiska będą nie tylko większe, ale także bardziej okazałe pod względem wyglądu. Coraz częściej wystawcy zainteresowani są indywidualnymi projektami zabudowy. Chcą wyróżniać się na tle pozostałych. Starają się urządzić stoiska tak, aby przyciągały uwagę odwiedzających i jednoznacznie kojarzyły się z daną marką. SUREXPO staje się imprezą, na której każdy chce wypaść jak najlepiej. Zwłaszcza polskie firmy dokładają wszelkich starań, aby ich oferta miała jak najlepszą oprawę w czasie trwania targów. Niewątpliwie ma na to wpływ rosnące zainteresowanie imprezą ze strony zagranicznych wystawców, których stoiska zawsze prezentują się świetnie. To wszystko dowodzi faktu, iż SUREXPO obrało doskonały kierunek rozwoju, a także zyskuje na znaczeniu i prestiżu.
I: Mówisz, że tegoroczne SUREXPO będzie jeszcze bardziej okazałe, niż poprzednie. A jak wygląda sprawa powierzchni, na której firmy będą się prezentować?
WM: Rośnie, rośnie i jeszcze raz rośnie! Gdybyś zadał mi to pytanie w ubiegłym roku, odpowiedziałbym, że jest bardzo dobrze. W tym roku mówię- jest wręcz świetnie. Swój udział potwierdzają zeszłoroczni wystawcy, ponadto zgłaszają się coraz to nowe firmy.
SUREXPO 2006 zajęło powierzchnię 4074m2. Tymczasem w końcu lipca tego roku targi zagospodarowały już 4615m2. A to na pewno nie koniec. Plan stoisk jest modyfikowany z dnia na dzień. Gdy kolejna firma zgłasza chęć rezerwacji konkretnego stoiska, musi liczyć się z tym, że może ono już nie być dostępne. W dodatku SUREXPO cieszy się coraz większym powodzeniem u firm zagranicznych. Zbieramy tym samym owoce wieloletniej promocji targów na międzynarodowych imprezach, tj. ATEI czy ENADA PRIMAVERA.
Cały wywiad w numerze 04/2007 Interplay