Najnowsza karuzelka brytyjskiej spółki Jolly Roger należącej od paru lat do koncernu Photo Me celuje w rynek przedszkolny, a nazywa się Teletubbies Carousel. Jak łatwo się zorientować ta trzymiejscowa karuzelka bazuje na postaciach ze słynnego programu BBC dla dzieci, tak wspaniale zareklamowanego przez naszą byłą rzeczniczkę praw dziecka. Co prawda Tinky Winky z karuzeli Jolly Rogera nie trzyma w ręku torebki, jednak i tak jego postać oddana została w laminatowym odlewie z niezwykłą pieczołowitością. Towarzyszą mu żółty, czerwony i zielony teletubiś, a dzieci mogą się do nich przysiąść na ładnie zaprojektowanych siedzeniach, łatwych do utrzymania w czystości.
Jako, że ma służyć najmniejszym dzieciakom, karuzela wyposażona jest w szereg zabezpieczeń jak m.in. powolny start i zatrzymanie oraz możliwość zastopowania w każdym momencie.
Teletubisiowa karuzelka to jeden z wielu przygotowywanych przez firmę produktów, których premier możemy się spodziewać w najbliższych miesiącach.

W.B.
Więcej Automaty
Rekordowe wpływy z podatków od gier do budżetu państwa
Ministerstwo Finansów opublikowało dane za I kwartał 2025 r., z których wynika, że wpływy z podatku od gier są na rekordowym poziomie - 1,485 miliarda zł.



