Ta maszynka sprzeda ci loda za … jeden uśmiech. Duże ekrany LCD tanieją w oczach, toteż trudno się dziwić, że sięgnęła po nie również Algida (Unilever). Czego się nie robi, żeby wciągnąć klienta do zabawy. Algidzie już nie wystarczy, żeby klient kupił sobie loda, ale żeby przy okazji aktu zakupu trochę się rozerwał.
Zapewnia mu to duży ekran dotykowy LCD i wbudowana w automat kamera z funkcją rozpoznawania twarzy. Uśmiechniesz się do ekranu – masz loda, jesteś smutny – idź na kiszonego ogórka! Cóż, pomału dożywamy czasów, gdy jeszcze w patyczku do lodów znajdziemy wbudowanego pendrive’a, a nasze filmy z zakupów znajdziemy na facebooku.
Oprócz wspomnianej innowacji w postaci ekranu LCD i kamery automat rzeczywiście sprzedaje lody i ma wrzutnik i akceptor banknotów.
Mnie najbardziej podoba się animacja na ekranie z przesuwającym się w stronę otworu wylotowego, wirtualnym lodem, który w ostatnim momencie zamienia się w prawdziwego.

W.B.
Więcej Automaty
Michael Caselli dla Interplay.pl: Nasza branża jest ofiarą własnego złego PR
Michael Caselli to legenda branży gamingowej. Jest osobą odpowiedzialną za najważniejsze konferencje branżowe ICE oraz iGB. Oba wydarzenia w tym roku przeszły duże zmiany i to właśnie o tych zmianach, ale także o trendach w biznesie i sytuacji na polskim rynku, udało nam się porozmawiać z nim podczas Prague Gaming&Tech…



