TileZone 2007 – będą dyskutować o Polsce.
13 marca 2007 w Londynie odbędzie się druga edycja seminariów TileZone. Tym razem konferencja odbywa się pod tematem: “Wyłaniając się szanse dla dostawców sprzętu dla rozrywki w środkowej i wschodniej Europie, Francji i na Bliskim Wschodzie".<br />
13 marca 2007 w Londynie odbędzie się druga edycja seminariów TileZone. Tym razem konferencja odbywa się pod tematem: “Wyłaniając się szanse dla dostawców sprzętu dla rozrywki w środkowej i wschodniej Europie, Francji i na Bliskim Wschodzie”.
Na trwających osiem godzin seminariach, zostanie zaprezentowany m. in. wykład na temat Polski pt.: Polska – Mistrzostwo lub wyzwanie”. Temat zostanie przybliżony słuchaczom przez Jeroena Nijpelsa, Dyrektor JN Entertainment & Leisure Consultancy.
W rozwinięciu czytamy: “ Polska to największy kraj z dziesięciu, które przyłączyła Unia Europejska w 2004 roku. Polska to wielkie możliwości dla dostawców sprzętu rozrywkowego. 40 milionów ludzi pokazuje jak wielka jest to skala, ale czy Polska jest gotowa by stać się “mistrzem” Europy, czy nie jest jeszcze w stanie wykorzystać szansy. Przentacja będzie zawierać informacje dotyczące prowadzenia działalności w Polsce, rozpoznanie rynku i wyciągnięcie wniosków z sytuacji jaka jest obecnie w kraju”.
Temat być może przedstawiony został trochę enigmatycznie, ale fakt, że będzie dyskutować się o nas (bez nas) znaczy, że operatorzy i producenci m. in z Wielkiej Brytanii dostrzegają ogromny potencjał gospodarczy i rynek zbytu jaki drzemie w Polsce.
Pozostałe wykłady będą poświęcone Rosji, Estonii, Francjii i krajom arabskim.
Organizatorem seminariów jest UKTI (UK Trade and Investment) i TiLE (Trends in Leisure & Entertainment)
Bilet wstępu kosztuje 232.65 euro z VAT-em. Istnieje możliwość zareklamowania się na targach. Zainteresowani moga skontaktowac się z organizatorem:
www.tileweb.org
etsa@andrich.com
tel.: +44 1985 846181
Interplay jest patronem medialnym wystawy