Tipico rośnie w siłę na rynku niemieckim
Grupa Tipico opublikowała swój raport ESG (Environmental, Social and Corporate Governance) za 2021 roku. W nim poinformowano m.in. o 50-procentowych udziałach na niemieckim rynku.
50% udziałów na niemieckim rynku
Według raportu, Tipico może pochwalić się 50-procentowym udziałem na niemieckim rynku, który obejmuje ponad 1300 punktów stacjonarnych w Niemczech i Austrii. Przedsiębiorstwo twierdzi, że mimo trudności związanych z ograniczeniami wprowadzonymi przez COVID-19, udało mu się zbudować bardzo silną pozycję.
W raporcie przedstawiono także zaangażowanie Tipico w ustanowienie i utrzymywanie zaufania klientów. Stwierdzono, że „ich zadowolenie i ochrona jest podstawą modelu biznesowego grupy Tipico”.
Aby zapewnić graczom odpowiedni poziom ochrony, Tipico uruchomił szereg inicjatyw bezpieczeństwa. Ich celem było zmniejszenie potencjalnego narażenia na szkody związane z hazardem. Inicjatywy obejmowały procedury weryfikacji wieku i tożsamości oraz rozszerzenie środków ochronnych na najbardziej wrażliwych klientów.
Rozbudowany personel i wpływ na środowisko
Tipico zwróciło także uwagę na własny personel, który liczy aż 889 pracowników. Podkreślono wysiłki formy w celu wspierania integracyjnego i równego środowiska pracy, w którym nie ma różnic w wynagrodzeniach kobiet oraz mężczyzn.
Ujawniono także wysiłki firmy mające na celu zmniejszenie wpływu na środowisko. Niemieckie placówki handlowe Tipico są w 80% zasilane energią elektryczną pochodzącą ze źródeł odnawialnych. Firma zamierza wykorzystywać 100% energii odnawialnej we wszystkich swoich punktach w Niemczach od 2023 roku.