Top 50 najbardziej wpływowych osób w polskim hazardzie 2019 (miejsca 21-30)
Lista TOP50 jest kontynuacją zapoczątkowanego w ubiegłym roku rankingu najbardziej wpływowych osób w polskim hazardzie. W bieżącej, drugiej już, edycji została rozszerzona o 10 dodatkowych miejsc. Branża hazardowa w Polsce rozwija się na tyle szybko, że zaistniała potrzeba rozszerzenia zeszłorocznej listy, by docenić pracę i osiągnięcia najważniejszych osób w branży. Poniższe zestawienie jest efektem subiektywnej […]
Lista TOP50 jest kontynuacją zapoczątkowanego w ubiegłym roku rankingu najbardziej wpływowych osób w polskim hazardzie. W bieżącej, drugiej już, edycji została rozszerzona o 10 dodatkowych miejsc. Branża hazardowa w Polsce rozwija się na tyle szybko, że zaistniała potrzeba rozszerzenia zeszłorocznej listy, by docenić pracę i osiągnięcia najważniejszych osób w branży. Poniższe zestawienie jest efektem subiektywnej oceny redakcji Interplay, konsultacji z niezależnymi ekspertami rynkowymi i weryfikacji ogólnodostępnych informacji na temat działań i sukcesów poszczególnych osób.
Uznaliśmy, że ranking będzie podzielony na pięć równych części, tak by w pięciu kolejnych dniach o godzinie 16:00 odsłaniać przed Państwem kolejną złotą dziesiątkę wyróżnionych. Poniżej publikujemy trzecią część tegorocznego rankingu z osobami, które znalazły się na miejscach od 21 do 30. Redakcja Interplay pragnie pogratulować wszystkim osobom, które w tym roku znajdują się na liście TOP50 najbardziej wpływowych osób w polskim hazardzie 2019.
30. Marcin Jabłoński – CCO w LVBET. Odpowiedzialny jest za dalszy rozwój LVBET w Europie i sprawowanie kontroli nad polskim rynkiem. Jabłoński doświadczenie zdobywał w zachodnich firmach. Głównie znany jest z pracy dla Heypoker/Redbet, Oddsring i Twin. (debiut)
29. Grzegorz Nowak – Prezes eWinnera, czyli najmłodszego polskiego bukmachera, który w przeciągu kilku lat również chce stać się jednym z największych firm z tego sektora w Polsce. Nowo powstały bukmacher ma liczne powiązania z dobrze znanymi SKOK-ami. Jeśli działania biznesowe zostaną przełożone na nowego bukmachera – pytanie o sukces pozostaje sprawą otwartą. (Debiut)
28. rodzina Baranowskich – współwłaściciel firmy bukmacherskiej Milenium, czyli jednego z mniejszych na polskim rynku bukmacherów. Po rynku krąży informacja, że firma jest od wielu lat na sprzedaż, stale działając na granicy rentowności. (rok temu 35. pozycja)
27. Adrian Sidowski – CEO i COO LVBET, czyli jednego z prężniej działających bukmacherów w Polsce, który w krótkim czasie zdołał zbudować rozpoznawalny brand prowadząc przy tym szereg nieszablonowych działań. (debiut)
26. Bartłomiej Płoskonka – country manager Betclica, do którego powrócił po latach. Odejście z Fortuny okazało się trafną decyzją, bo przed Betclicem lata z dużymi wzrostami w udziałach w polskim rynku. Płoskonka to obok Kiezy kolejny przedstawiciel młodego pokolenia. (debiut)
25. Tomasz Chalimoniuk – prezes Polskiego Klubu Wyścigów Konnych. Związany z niszowym segmentem zakładów konnych i Torem Służewiec. Nieformalnie zaangażowany wcześniej Chalimoniuk był współwłaścicielem ETOTO. (rok temu 28. pozycja)
24. Zdzisław Kostrubała – prawa ręka Mateusza Juroszka. Z firmą STS związany jest od samego początku. Zajmował przez wiele lat stanowiska dyrektorskie. Odpowiada także za koordynację działań Stowarzyszenia Pracodawców i Pracowników Firm Bukmacherskich. (debiut)
23. Piotr Sienkiewicz – prezes firmy BETFAN. Sienkiewicz zbierał doświadczenie w zachodnich firmach, by później realizować się w strukturach Totolotka, a później forBET-u, który wprowadził na rynek od zera, podobnie jak zrobił to z marką BETFAN. Innowacyjnymi pomysłami chce napędzić sukces nowej marki. (debiut)
22. Andrzej Rogowski – współwłaściciel i inwestor ETOTO. Spadek z wysokiej pozycji spowodowany jest dużymi stratami, jakie generuje firma. Obecna strategia rozwoju firmy zdecydowanie się nie sprawdza, a ETOTO nie jest w stanie skutecznie zwiększyć swoich udziałów rynkowych. (rok temu 13. pozycja)
21. Piotr Fedak – współzarządzający grupą Promatic, który odpowiada za ekspansję firmy na nowe rynki w obszarze online i retail. Dodatkowo koordynuje współpracę w zakresie obecności firmy na polskim rynku. (rok temu 21. pozycja)