12.08.2025 15:39

Totalizator Sportowy nadal gra z Legią Futsal

Po kolejnym sezonie współpracy z Totalizatorem Sportowym, właścicielem marki LOTTO, Legia Futsal przedłużyła umowę o następne dwa lata, a spółka nadal będzie tytułowana Partnerem Strategicznym tej sekcji klubu.

Udostępnij
Totalizator Sportowy nadal gra z Legią Futsal
Autor zdjęcia: Legia Futsal

Po zeszłorocznym rozszerzeniu współpracy o nowe świadczenia marketingowe Legia Futsal nie ma zamiaru się zatrzymywać. Rozpoznawalność marki LOTTO nadal będzie się zwiększać wśród warszawskich kibiców oraz całej społeczności futsalowej w naszym kraju, a prestiżowy logotyp LOTTO, symbolizujący połączenie sportu z pasją do gry i rywalizacji, który w zeszłym sezonie pięknie wkomponował się w klubowe stroje, nadal będzie na nich widoczny.

Zapowiedź kolejnych działań

Współpraca naturalnie nie będzie się ograniczać do ekspozycji logo na koszulkach. Nadal Legia Futsal i Totalizator Sportowy będą wzajemnie starać się poszerzać grupę docelową Partnera Strategicznego oraz angażować kibiców w różnorodne akcje promocyjne. Dodatkowo marka Partnera Strategicznego cały czas będzie bardzo widoczna w klubowych mediach społecznościowych, czego przykładem jest już bardzo dobrze znane i towarzyszące nam hasło #KibicujzLOTTO.

Umowa pomiędzy Legią Futsal a Totalizatorem Sportowym będzie obowiązywać przez najbliższe dwa sezony, co stanowi bardzo ważny krok w kierunku długotrwałej współpracy i realizacji postawionych sobie celów.

Jesteśmy niezwykle zadowoleni z możliwości kontynuacji naszej współpracy z Totalizatorem Sportowym oraz z faktu, że poprzednia umowa, podpisana na rok, została przedłużona o kolejne dwa sezony. Pokazuje nam to, że obrana droga była słuszna, ale też potwierdza, że tylko razem możemy więcej. Wierzymy, że dalsza współpraca pomoże nam postawić kolejne duże kroki w rozwoju klubu oraz realizacji celów sportowych – mówi Emil Krysiński, Prezes klubu Legia Futsal.

– Dotychczasowa współpraca pomiędzy Legią Futsal a Totalizatorem Sportowym udowodniła, zresztą zgodnie z oczekiwaniami, że nasze partnerstwo ma głęboki sens. Skorzystaliśmy na tym wszyscy – przede wszystkim dyscyplina, której popularność stale rośnie, klub i nasza spółka  – powiedział Radosław Kietliński, Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej Totalizatora Sportowego.

Jestem pewny, że kolejne wspólne dwa sezony potwierdzą siłę Legii Futsal, a przy okazji wesprą promocyjnie dyscyplinę i oczywiście nas – dodał.

Udostępnij
redakcja

redakcja