13.06.2024 09:49

Totalizator Sportowy ogłosi swoją „Drużynę Marzeń”

Totalizator Sportowy już 16 czerwca ogłosi uczestników swojego nowego projektu – LOTTO Drużyny Marzeń. Wszystko podczas wielkiego rodzinnego pikniku na Torze Służewiec.

Udostępnij
Totalizator Sportowy zaprasza na piknik z okazji powstania "Drużyny Marzeń"

Podczas konferencji Sport For Brands we Wrocławiu Szymon Gawryszczak, Członek Zarządu Totalizatora Sportowego zapowiedział imprezę na Torze Wyścigów Konnych Służewiec. Teraz wiemy, że impreza – Rodzinny Piknik Rekreacyjny rozpocznie się o 11:00.

To będzie duże wydarzenie, gdzie oprócz Drużyny Marzeń będą liczne atrakcje dla rodzin i dzieci. Do tego wyścigi na Torze Wyścigów Konnych. Przy okazji zaprosimy do naszej strefy kibica na mecz Polska – Holandia, którą również przygotowujemy – mówił Szymon Gawryszczak, Członek Zarządu Totalizatora Sportowego.

Podczas konferencji we Wrocławiu nowy Członek Zarządu Totalizatora Sportowego odpowiedzialny za sprzedaż i marketing opowiedział o wyzwaniach czekających firmę w najbliższym czasie.

Przede wszystkim będziemy chcieli niedługo przedstawić strategię marketingową oraz sponsoringową na najbliższy rok. Nie mogę wszystkiego zdradzić na tym etapie prac, ale mogę powiedzieć, że wsparcie sportu będzie jeszcze bardziej efektywne – ocenił.

Podczas swojego występu w panelu dyskusyjnym na konferencji Sport For Brands mówił także o zaangażowaniu spółki w marketing sportowy, które przekłada się na konkretne korzyści dla firmy.

Marketing sportowy w Polsce jest niedoceniony. Często padają pytania, dlaczego Totalizator Sportowy ustanowił na głównego ambasadora Roberta Lewandowskiego, przecież to dużo kosztuje, a za te pieniądze mógłby zbudować boisko w małej gminie. To jeden z naszych ambasadorów, dzięki któremu oprócz tego, że popularyzujemy sport, marketingowo zwiększamy wartość naszej marki. To powoduje wzrost przychodów, a dalej możliwość wspierania sportu. Marketing musi funkcjonować i muszą być na niego przeznaczone konkretne pieniądze – wytłumaczył.

Marketing to nie tylko zwiększanie budżetów, ale również podejście kreatywne. Tworzenie projektów, takich jak “Wygrywamy zaczyna się od Wy”. To nie był projekt finansowo chłonny, a mimo to przyniósł wiele korzyści – zarówno trwałych śladów ponad 70 dofinansowanych inicjatyw, jak i marketingowych. Marketing jest istotny i chcemy, żeby był spójny. Chcemy, żeby był też nieoczywisty – dodał Gawryszczak.

Udostępnij
Miłosz Marek

Miłosz Marek