Totalizator Sportowy otrzymał wyróżnienie za udaną kampanię
Kampania „Podaruj radość wygrywania”, promująca Zdrapki Totalizatora Sportowego, została nagrodzona brązową statuetkę w kategorii „Entertainment” podczas tegorocznego konkursu Effie Awards.
– To wyróżnienie jest dowodem na to, że skuteczny marketing to nie tylko kreatywność, ale też realny wpływ na emocje, relacje i doświadczenia naszych klientów.
W tej kampanii chcieliśmy pokazać, że radość z wygranej można podarować innym – niezależnie od wyniku, liczy się wspólne przeżywanie chwili – zaznacza Szymon Gawryszczak, członek zarządu Totalizatora Sportowego.
Zdrapki zyskały sporą popularność na polskim rynku. Widać to, ponieważ z powodzeniem funkcjonują już od ponad 25 lat. Pionierski projekt miał miejsce we wrześniu 1999 roku, był to ZODIAK. Pewnie niewiele osób oczekiwało, że Zdrapki rozwiną się do tego stopnią, dziś wszak wielu Polaków nie wyobraża sobie życia bez tej zabawy.