Totalizator Sportowy rozpoczął przetarg na realizację badań marketingowych
Totalizator Sportowy ogłosił przetarg na realizację badań marketingowych. Zwycięzca lub zwycięzcy podpiszą umowę z właścicielem marki LOTTO na 24 miesiące z możliwością przedłużenia o kolejny rok. Od uczestników przetargu wymaga się przedstawienia koncepcji badawczej dla zadania obowiązkowego, a także dwóch do wyboru z czterech proponowanych. Totalizator Sportowy konkretne wytyczne przedstawi bezpośrednio startującym firmom w przetargu. […]
Totalizator Sportowy ogłosił przetarg na realizację badań marketingowych. Zwycięzca lub zwycięzcy podpiszą umowę z właścicielem marki LOTTO na 24 miesiące z możliwością przedłużenia o kolejny rok.
Od uczestników przetargu wymaga się przedstawienia koncepcji badawczej dla zadania obowiązkowego, a także dwóch do wyboru z czterech proponowanych. Totalizator Sportowy konkretne wytyczne przedstawi bezpośrednio startującym firmom w przetargu.
Jak na razie Totalizator Sportowy nie określił o jakie konkretnie badania chodzi i ile ich będzie w trakcie trwania umowy. Nie jest jednak tak, że uczestnicy przetargu kompletnie nie mają wiedzy, czego będą mogli się spodziewać w trakcie realizacji kontraktu, ponieważ państwowa spółka dla rozpoznania sytuacji wskazała projekty, które zrealizowała w tym segmencie w latach 2018 i 2019. Były to m.in. badanie ilościowe U&A, badania komunikacji, badania potencjału nowych produktów, testy konceptów, badania satysfakcji klientów, czy monitoring marek.
Z całą pewnością zwycięzcy przetargu zajmą się takimi obszarami jak: doświadczenie konsumenta związane ze światem gier Lotto, wsparcie rozwoju i wdrożenia produktów loteryjnych, świat kategorii i grupy docelowej, rozwój rozwiązań cyfrowych.
Przetarg potrwa do 22 listopada 2019 roku, a warunkiem koniecznym, by wziąć w nim udział jest wpłata 5000 złotych wadium. Totalizator maksymalnie wyłoni w pierwszej fazie osiem firm, z którymi będzie prowadził negocjacje.