Wszystkie agencje, która są zainteresowane współpracą z Totalizatorem Sportowym, muszą złożyć plan kompleksowej strategii działań w sieci Internet. Przede wszystkim firmy marketingowe w swoich prezentacjach mają skupić się na tym, by zwiększyć liczbę rejestracji w serwisie www.gry.lotto.pl.
Poza tym Totalizatorowi Sportowemu zależy na tym, by firmy marketingowe przedstawiły plan strategii komunikacji w Internecie dla marki Lotto przez pokazanie zaangażowania spółki skarbu państwa we wspieranie polskiego sportu i kultury.
Zwycięzca przetargu będzie zarządzał bazą leadów. Poza tym zajmie się promocją marki Lotto w mediach społecznościowych, content marketingiem, infleuncer marketingiem, tworzeniem reklam internetowych, promowaniem materiałów wideo w Social Mediach. Co więcej wybrana agencja będzie odpowiedzialna za zakup mediów w internecie – łącznie z performance marketingiem.
Przetarg potrwa do 20 sierpnia, a warunkiem wzięcia w nim udział jest wpłata 10 000 złotych wadium. Do ostatecznych negocjacji zostanie zaproszonych pięć firm. Zwycięzca przetargu będzie współpracował z Totalizatorem Sportowym przez rok, a jeśli współpraca będzie na dobrym poziomie, może zostać przedłużona.