Totalizator Sportowy wspiera VI edycję Bitwy Tenorów Na Róże
Już dziś w Teatrze Dramatycznym w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie odbędzie się VI edycja Bitwy Tenorów Na Róże. Jednym z partnerów wydarzenia została marka LOTTO. Bitwa Tenorów na Róże w ostatnich latach stała się bardzo prestiżowym wydarzeniem kulturalny. Bilety na szóstą edycję koncertu, który rozpocznie się o 20:00, zostały już wyprzedane. Nie jest […]
Już dziś w Teatrze Dramatycznym w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie odbędzie się VI edycja Bitwy Tenorów Na Róże. Jednym z partnerów wydarzenia została marka LOTTO.
Bitwa Tenorów na Róże w ostatnich latach stała się bardzo prestiżowym wydarzeniem kulturalny. Bilety na szóstą edycję koncertu, który rozpocznie się o 20:00, zostały już wyprzedane. Nie jest to zaskakująca informacja, ponieważ jak co roku na scenie wystąpią wielcy muzycy.
Bitwa Tenorów na róże to koleżeńska rywalizacja 4 znakomitych tenorów, którzy walczą o sympatię publiczności, a tym samym o platynową różę. O tym kto wygra, decyduje publiczność, co powoduje, że koncert jest jeszcze bardziej ekscytujący.
Warto dodać, że „Bitwa Tenorów na Róże” to popis talentu i wybitnych umiejętności artystów muzyki operowej oraz operetkowej. Śpiewacy walczą o tytuł najlepszego tenora, a inspiracją jest dla nich niedościgniony Jan Kiepura. Jak już wcześniej wspomnieliśmy obecny koncert jest już VI edycją tego formatu. Wydarzenie będzie rejestrowane i retransmitowane w okresie świątecznym w TVP.
Fot. Zrzut Ekranu YouTube
Bartosz Burzyński
Więcej Ogolna
LOTTO nowym partnerem tytularnym. Natychmiastowe zmiany w klubie z Puław
Synergia biznesu i sportu to kluczowy element strategii wizerunkowej wielu krajowych marek, a współpraca Totalizatora Sportowego z klubem piłki ręcznej z Puław jest tego najnowszym dowodem. Właściciel marki LOTTO podpisał umowę partnerską, która obowiązywać będzie do końca sezonu 2025/26, wprowadzając istotne zmiany w identyfikacji wizualnej drużyny występującej w Superlidze.