Totalizator Sportowy zaczyna nowy rozdział. Wchodzi na rynek e-commerce
Olgierd Cieślik poinformował, że Totalizator Sportowy wszedł na rynek e-commerce, uruchamiając tym samym usługi Lotto, Lotto Plus, Mini Lotto i Eurojackpot w sieci internet oraz przez aplikację mobilną. Co więcej ruszyło także kasyno internetowe!
Totalizator Sportowy dokonał najważniejszego kroku w swojej całej historii, jeśli chodzi o wdrożenie nowych technologii. Wejście do sieci oznacza digitalizację oraz wdrożenie innowacyjnych i nowoczesnych narzędzi sprzedaży produktów, a co za tym idzie zwiększenie przychodów Totalizatora Sportowego
– Wejście w obszar e-commerce jest kolejną fazą dynamicznego rozwoju spółki, a także wyjściem naprzeciw oczekiwaniom klientów Totalizatora Sportowego. To największe zmiany w ponad 60-letniej historii spółki, które wcześniej ze względu na obowiązujące w Polsce prawo nie mogły zostać zrealizowane. Według World Lottery Association, nigdy w historii żadna firma realizująca monopol państwa w sferze hazardowej nie prowadziła tylu nowych i złożonych technologicznie projektów jednocześnie – co najlepiej ilustruje skalę zmian i ogrom działań, których podjął się Totalizator Sportowy – powiedział na konferencji prasowej prezes Totalizatora Sportowego, Olgierd Cieślik.
– Pamiętajmy również o tym, że jest to początek bardzo ważnego procesu dalszego rozwoju naszych usług. Realizując go, będziemy się uważnie wsłuchiwać w opinie naszych graczy. Będziemy również rozwijać naszą sieć stacjonarną i budować ofertę w zakresie omnikanalowym – dodał Cieślik.
Cóż, Totalizator Sportowy wszedł na inny wymiar działalności, a co najważniejsze dokonał tego w sposób profesjonalny. Przede wszystkim podjął wspópracę z firmami – International Game Technology PLC (IGT), a także dostawcą platformy kasyna internetowego konsorcjami "Playtech Services" oraz "Playtech Software"… Wszystko wskazuje więc na to, że projekt Totalizaotra wypali w pełni, a to na pewno cieszy, ponieważ zyskają na tym nie tylko klienci, ale także polski sport.