Totalizator Sportowy zleca audyt
Totalizator Sportowy uruchomił postępowanie ofertowe na wybór firmy audytorskiej. Wkrótce mija termin składania ofert.
Totalizator Sportowy zamierza zlecić na okres 21 miesięcy usługę oceny kampanii reklamowych tego podmiotu pod kątem ich realizacji przez dom mediowy.
Firma, która wygra przetarg będzie odpowiedzialna za analizę i ocenę media planów oraz ich całościowej zgodności ze strategią marketingową.
Zleceniobiorca będzie miał również sprawdzać parametry poszczególnych kampanii pod kątem GRP, CPP, zasięgu oraz rozliczać kampanie i wyliczać wynagrodzenie bonusowe dla domu mediowego.
Termin składania ofert wyznaczono na 5 lipca bieżącego roku. Podobną umowę TS podpisał wiosną 2018 roku z Media Strategy. Obsługą kampanii reklamowych firmy zajmuje się Starcom.
PK
Więcej Bukmacherka
Olgierd Cieślik w zarządzie STS. Wzmocnienie operacyjne
Istotne zmiany na początku grudnia w strukturach zarządczych STS. Do zespołu dołączył menedżer z wieloletnim stażem w sektorze rozrywki, obejmując nadzór nad kluczowymi procesami biznesowymi. Decyzja ta wpisuje się w szerszą strategię integracji oraz optymalizacji działań w ramach międzynarodowej grupy Entain CEE.