11.10.2018 00:00

Totolotek sponsorem tytularnym Biznes Ligi

Zakłady bukmacherskie Totolotek zostały sponsorem tytularnym Biznes Ligi, największych w Polsce, amatorskich rozgrywek piłkarskich i siatkarskich dla firm.

Udostępnij
Totolotek sponsorem tytularnym Biznes Ligi

W ramach umowy przez najbliższe dwa sezony rozgrywki będą nosić nazwę Totolotek Biznes Liga. Totolotek od lat angażuje się w rozwój polskiego sportu. Do tej pory działalność sponsoringowa opierała się głównie na rozgrywkach zawodowych. Tym razem współpraca została zawiązana z elitarną ligą piłkarzy oraz siatkarzy amatorskich.

– Sponsoring tytularny Biznes Ligi doskonale wpisuje się w realizację strategii naszej firmy, która zakłada wspieranie polskiego sportu, również amatorskiego. Mamy nadzieję, że nasza współpraca będzie czasem rozwoju i zwiększenia atrakcyjności tych rozgrywek. Uczestnicy oraz fani Biznes Ligi, których już teraz jest kilka tysięcy, mogą liczyć na ciekawe akcje sponsoringowe z naszej strony – powiedział Mariusz Rzeczkowski, dyrektor marketingu w Totolotku.

Biznes Liga wystartowała w Krakowie w 2008 roku i od 20 sezonów z powodzeniem prowadzi rozgrywki ligowe dla firm, w których obecnie udział bierze 140 zespołów, reprezentujących największe przedsiębiorstwa. Zmagania są skierowane do amatorów, ale w bardzo profesjonalnej oprawie: medialnej, logistycznej i organizacyjnej. Galę finałową Biznes Ligi co roku swoją obecnością uświetniają znani piłkarze, byli reprezentacji Polski: Maciej Żurawski, Tomasz Frankowski, Jerzy Dudek, Kamil Kosowski, Tomasz Rząsa, Kazimierz Węgrzyn i ostatnio Sebastian Mila.

– Od przyszłego sezonu, który startuje już w listopadzie, rozgrywki Biznes Ligi jako pierwsze zyskają sponsora tytularnego, którym będzie Totolotek. Cieszymy się ogromnie na samą myśl o tej współpracy i płynących z niej korzyści dla naszych uczestników. Oprócz tego, pojawimy się w kolejnym miejscu na mapie Polski. Zawitamy do Poznania, gdzie rywalizować będą mogły kolejne firmowe teamy. Dla nas to duża nobilitacja, a zarazem mobilizacja do jeszcze cięższej pracy – powiedział Marcin Kluska, właściciel Biznes Ligi.

fot. Mariola Janczura / Totolotek

Udostępnij
PK

PK