Turbo Dream to ciekawe połączenie automatu redemption typu coin-rollin z pusherem i kręciołem. Automat wymyśliła japońska firma Taito, która po załamaniu rynku gier wideo wyraźnie szuka nowych pomysłów na produkcję automatów.
W Turbo Dream korzystamy z obrotowych wrzutników, za pomocą których kierujemy naszą monetę do celu. W trafieniu do celów przeszkadza nam obrotowy element na polu gry, przypominający automatyczny odkurzacz-robota. Porusza się on po playboardz’ie i nie tylko zatrzymuje nasze wrzucone do automatu monety, ale także spycha je w liczne otwory pola gry. Kilka z tych otworów ma wartość punktową, jednak największy biegnący przez całą szerokość automatu nie daje żadnych punktów. Monety nikną w jego czeluści bezpowrotnie, tzn. zasilają kasę operatora. Trafienie monetą w niektóre cele uruchamia losowanie pozwalające zwielokrotnić wygraną. Ładnie wykonany, kolorowy automat może się podobać i zdecydowanie wyróżnia się na tle innych typowych redemption.
Na zdjęciu: Turbo Dream na stoisku ELMAC’a na ENADA Primavera 2007.