Ustawa hazardowa w Komisji Finansów Publicznych
Do Komisji Finansów Publicznych, z zaleceniem zasięgnięcia opinii Komisji Kultury Fizycznej, Sportu i Turystyki, Sejm skierował rządowy projekt nowelizacji ustawy o grach hazardowych oraz niektórych innych ustaw. Jego celem jest zmniejszenie „szarej strefy” w obszarze gier hazardowych, zwłaszcza na automatach i w internecie. Nowe przepisy mają też przyczynić się do większej ochrony graczy, w tym […]
Do Komisji Finansów Publicznych, z zaleceniem zasięgnięcia opinii Komisji Kultury Fizycznej, Sportu i Turystyki, Sejm skierował rządowy projekt nowelizacji ustawy o grach hazardowych oraz niektórych innych ustaw. Jego celem jest zmniejszenie „szarej strefy” w obszarze gier hazardowych, zwłaszcza na automatach i w internecie. Nowe przepisy mają też przyczynić się do większej ochrony graczy, w tym nieletnich, przed negatywnymi skutkami hazardu i zwiększyć wpływy podatkowe z legalnego hazardu. Projekt m.in. rozszerza katalog gier, które mogą być oferowane w internecie – będą to praktycznie wszystkie gry hazardowe. Zgodnie z projektem podmiot wykonujący monopol państwa nad grami na automatach w salonach gier oraz w internecie będzie zobowiązany do wdrożenia polityki odpowiedzialnej gry, w ramach której m.in. sprawdzana będzie pełnoletność gracza. Obowiązkowe byłoby też przeprowadzanie transakcji wynikających z gier w internecie za pośrednictwem rachunków płatniczych. Podmioty urządzające gry hazardowe w internecie nie mogłyby umieszczać na stronach do tych gier reklam usług finansowych, a także samodzielnie ich oferować. Projekt zakłada również objęcie monopolem państwa gier na automatach organizowanych poza kasynami.
Redakcja
Więcej Bukmacherka
Superbet Group zmienia nazwę na Super Technologies. Rebranding grupy kapitałowej
Superbet Group ogłosił globalny rebranding, w ramach którego cała grupa kapitałowa będzie działać pod nową nazwą Super Technologies. Jak podaje "Gambling Insider", zmiana ma odzwierciedlać strategiczną transformację firmy – od operatora zakładów sportowych w kierunku szeroko pojętej technologicznej platformy rozrywki cyfrowej.