21.05.2017 00:00

VR zmierza w stronę głównego nurtu, tak odpowiada 92% osób

Badania przeprowadzone przez SlotsMillion, Virtual Reality Casino, które pozwala grać za prawdziwe pieniądze, dowiodły, że 92% osób zdaje sobie sprawę z Virtual Reality (VR) - 23% próbowało nowych technologii.

Udostępnij
VR zmierza w stronę głównego nurtu, tak odpowiada 92% osób

Spośród 2000 osób badanych przez Opinium – 2% osób spędziło co najmniej 25 godzin w VR, 6% szacuje swoje doświadczenia z VR na 1-24 godzin, a 15% próbowało jej raz lub dwa razy.

W sumie 10% spośród grona 55-latków i starszych doświadczyło VR. Liczba ta wzrasta do 24% w przypadku osób w wieku od 35 do 54 lat, a do 40% wśród osób w wieku 18 do 34 lat.

Nic dziwnego, że osoby w wieku 18-34 są najbardziej chętne by skorzystać z doświadczeń VR, a 134 GBP to średnie wydatki, które chcą wyłożyć. Osoby w wieku  ponad 55 lat chętnie zainwestują 74 GBP.

Nawet jeśli jeszcze nie udało się im zapoznać bliżej z VR, to większość z nich jest zainteresowana VR, bo 66% deklaruje "zainteresowanie" tą technologią.

Jeden z respondentów wskazał, że ma na tym punkcie "obsesję", 14% jest "bardzo zainteresowanych", 19% jest zainteresowanych, a 33% jest "umiarkowanie zainteresowanych".

Jako wskaźnik przyszłej siły rozwijającego się przemysłu VR, 80% osób w wieku 18-34 lat jest zainteresowanych tą technologią, a blisko jedna trzecia (28%) twierdzi, że jest bardzo zainteresowana lub ma wręcz obsesję na punkcie VR.

Zainteresowanie VR deklaruje niemal trzy czwarte badanych mężczyzn (72%) i 60 procent kobiet.

I to znajduje odzwierciedlenie w doświadczeniach z VR. Prawie jedna trzecia (29%) respondentów płci męskiej ujawnia, że próbowała, w porównaniu do 18% kobiet.

Ponad czterysta (28%) zainteresowanych VR twierdzi, że najprawdopodobniej skorzysta z tego oprogramowania w trakcie podróży, takiemu samemu odsetkowi zależy na oglądaniu filmów i telewizji w VR.
Gaming jest także popularnym wyborem (28%), oglądanie muzyki na żywo i uczestniczenie w ćwiczeniach lub w sporcie to odpowiednio 16% i 14%.

SlotsMillions CEO Alexandre Tomic powiedział: "Nasze badania dowodzą, że osiągnęliśmy krytyczną, początkową fazę rozwoju świadomości, a tylko brak możliwości wypróbowania zestawu VR, powstrzymuje wiele osób od zrobienia pierwszego kroku w kierunku VR.

"Kiedy gogle i powiązane technologie staną się bardziej przystępne, oczekujemy, że poziom zainteresowania i doświadczenia będzie nadal rosnąć.

"Możemy użyć VR do tworzenia pięknych, żywych wrażeń, które są bardziej kolorowe i życiowe, niż prawdziwe życie. VR ma możliwość przeniesienia nas do innego świata i – jak pokazujemy z naszymi kasynami VR SlotsMillion – możliwość bycia w dwóch miejscach na raz".

SlotsMillion to produkt spółki ALEA, wielokrotnie nagradzanego dostawcy innowacyjnych doświadczeń związanych z grami hazardowymi, założonej w 2012 roku.

Na początku tego roku ALEA uruchomiła SlotsMillion's Slots Tournaments, dając graczom możliwość wirtualnego zmierzenia się z innymi użytkownikami, grając w swoje ulubione tytuły.

 

Udostępnij
W.B.

W.B.