W Betclic można teraz… edytować swój zakład
Funkcja „Edytuj zakład: teraz to możliwe” dopiero niedawno pojawiła się na polskim rynku bukmacherskim. Betclic jest jedną z pierwszych firm w naszym kraju, która zaimplementowała ją w swojej usłudze. Dzięki niej klienci mogą dodawać do obstawionych kuponów nowe zakłady i zwiększać łączny kurs kuponu. Nowe selekcje muszą dotyczyć meczu, którego nie ma jeszcze na kuponie, a ich kurs nie może być mniejszy niż 1,10. W ramach edycji dodać można aż 30 pozycji. Oferta działa zarówno na zakłady przedmeczowe, jak i na żywo. Dzięki temu gracze, którzy zapomnieli o dodaniu ważnego z ich perspektywy zdarzenia do kuponu, mają szansę to zrobić i powiększyć swoją ewentualną wygraną. Co więcej, edytowany może być nawet kupon częściowo rozliczony, ale wciąż pozostający w grze (np. gdy „weszły” 2 z 5 zakładów, można dodać kolejne).
Na potrzeby promocji nowej funkcji powstały dwie wersje klipu (telewizyjna i internetowa), utrzymanego w humorystycznej formie, do której marka przyzwyczaiła już widownię.
– Co by było gdyby zmienienie pewnych decyzji w życiu było tak łatwe jak edytowanie zakładów w Betclic? To pytanie postawiliśmy sobie, szukając pomysłów na komunikację nowej funkcji „Edytuj zakład”. Poszukiwania odpowiedzi doprowadziły nas do jednego z najważniejszych momentów związanych z podejmowaniem decyzji w życiu: ślubu i tak narodził się pomysł na zabawny twist, który wykorzystaliśmy w naszej reklamie – mówił Pablo Dominguez Agregan, Group Creative Director w agencji 180heartbeats+JvM.
– Brand claim marki Betclic to „wybierz swój kurs”. Zachęcamy naszych użytkowników do przecierania szlaków, odwagi i płynięcia pod prąd. My również lubimy „dreszczyk emocji”, który wiąże się z odkrywaniem, dlatego podjęliśmy decyzję o uruchomieniu tej nietypowej i jak dotąd mało znanej na polskim rynku funkcji, jaką jest możliwość edytowania postawionych zakładów. Przy jej promocji postanowiliśmy jak zwykle dostarczyć oglądającym trochę rozrywki, dlatego klipy utrzymane są w lekkiej, zabawnej formie, którą nasi odbiorcy bardzo lubią – powiedział Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic Polska.
Kampania będzie realizowana na wielu polach eksploatacji, zaś reklamę wideo obejrzymy w telewizji i kanałach online. Za strategię kreatywną projektu odpowiada agencja 180heartbeats +Jung v. Matt, zaś za produkcję klipu F25 Production House.
Gracze bukmacherscy od zawsze cenią sobie bonusy bukmacherskie czy promocje w postaci np. zakładów bez ryzyka. Jednak ostatnio zakłady sportowe w Polsce szukają przewagi właśnie przez produktowe atuty, na co obstawiający także zwracają uwagę. Z pewnością to aspekt, który spodoba się klientom Betclica.