W najbliższy weekend odbędzie się Game Industry Conference
Już w sobotę 23 października w Poznaniu podczas Game Industry Conference odbędzie się panel dyskusyjny poświęcony technologicznym aspektom branży Gamdev i eGambling. Będzie to kolejne już wydarzenie w tym roku, na którym przedstawiciele z branży hazardowej będą debatowali nad wieloma problemami dotyczącymi ich sektora rozrywki.
Konferencja
Game Industry Conference to debaty, warsztaty, targi pracy i przede wszystkim gala rozdania nagród Central & Eastern European Game Awards. Wydarzenie to przyciąga najlepszych specjalistów z całej branży, co nie może dziwić, ponieważ mowa o jednym z najbardziej prestiżowych eventów tego typu w Europie Środkowo-Wschodniej.
W tym roku na Game Industry Conference ma pojawić się około 500 ekspertów branży rozrywkowej z Polski i zagranicy. Na wspomnianym panelu debatować będą Iwona Gaura-Chlewicka (Spokko), Robert Leksiński (Totalizator Sportowy), Krzysztof Chomicki (Phobia Game Studio), a także Szymon Mazur reprezentujący Promatic Group. W rolę moderatora wcieli się redaktor naczelny portalu Interplay, Maciej Akimow.
Obszerna tematyka
Oczywiście podczas konferencji nie zabranie omówienia wpływu pandemii koronawirusa na branżę rozrywkową. Nowa rzeczywistość pandemiczna zmieniła zachowania i preferencje wśród klientów. Wszystko to sprawiło, że producenci gier musieli dostosować się do nowych realiów panujących na rynku. Przed dostawcami pojawiły się zupełnie nowe wyzwania, ponieważ musieli się zdecydować m.in. które kategorie gier warto rozwijać nadal.
Na Game Industry Conference odbędą się również warsztaty z mediów społecznościowych, które nadal uchodzą za główne narzędzie komunikacji. W końcu to dzięki nim można pozyskiwać nowych użytkowników gier. Na spotkaniu specjaliści poszukają również odpowiedzi na pytanie, czy warto lokować kapitał na polskiej giełdzie? A także jak zbudować silny zagraniczny brand?
Co więcej w trakcie Game Industry Conference omówione zostaną nowinki ze świata high-tech. Mowa tutaj o nowoczesnych narzędziach biometrycznych, takich jak m.in. pomiary eye-tracking, GSR, EKG oraz face-tracking, które pozwalają na zupełnie nową jakość w tworzeniu gier.
Szczegółowa relacja z debaty w najbliższych dniach pojawi się na łamach Interplay.