Wąsopad w Superbet powraca! Zagraj w słusznej sprawie
Wąsopad w Superbet to już mała tradycja. Razem z klubami, kibicami, specjalistami przypominamy o tym, że nowotwory męskie to nie wyrok i przekonujemy do tego, że profilaktyka naprawdę może uratować życie.
Nowotwór „męski” odpowiednio wcześnie wykryty daje duże szanse na całkowite wyleczenie. Dlatego tak ważna jest profilaktyka i regularne samobadanie. Wspólnie ze specjalistami, klubami i kibicami włączamy się do globalnej akcji Movember i w listopadzie wraz z Wami będziemy działać na rzecz zwiększania świadomości dotyczącej profilaktyki „męskich” nowotworów.
Sprawa jest prosta:
1. Dołącz do nas, zapuszczając wąsy przez cały listopad.
2. Kiedy będziesz gotowy (niezależnie czy na twarzy wyhodujesz młodzieńczy meszek czy sumiasty zarost godny legendy Ruchu Radzionków Mariana Janoszki) wrzuć swoją fotografię na Instagram lub X (dawniej Twitter) z #SUPERWĄS i dołącz do superdrużyny ambasadorów dobrej sprawy. Możesz też wysłać nam zdjęcie w wiadomości prywatnej.
3. Każdy z jej członków w podziękowaniu za wsparcie otrzyma od nas upominek – 10 zł FREEBET do wykorzystania na zakłady w Superbet.
4. Last but not least – pamiętaj o tym, żeby co miesiąc samodzielnie badać jądra, a w przypadku wykrycia jakichkolwiek niepokojących zmian (zgrubienia, stwardnienia, guzki, ból, zmiana struktury) niezwłocznie zgłoś się do urologa. Do tego samego namawiaj swoich bliskich i dalekich: każdego, kto będzie chciał słuchać!
5. Wrzucając zdjęcie z podanymi hasztagami lub wysyłając je do nas w wiadomości prywatnej pozwalasz nam podzielić się nim w naszych kanałach – wszystko po to, żeby jak najwięcej osób podziwiając Twój zarost stwierdziło, że najwyższy czas się zbadać.
6. Więcej szczegółów znajdziesz w REGULAMINIE.
redakcja
Więcej Bukmacherka
Superbet Group zmienia nazwę na Super Technologies. Rebranding grupy kapitałowej
Superbet Group ogłosił globalny rebranding, w ramach którego cała grupa kapitałowa będzie działać pod nową nazwą Super Technologies. Jak podaje "Gambling Insider", zmiana ma odzwierciedlać strategiczną transformację firmy – od operatora zakładów sportowych w kierunku szeroko pojętej technologicznej platformy rozrywki cyfrowej.