William Hill promuje odpowiedzialny hazard
Po wezwaniach Brytyjskiej Komisji Hazardowej (UKGC) do obniżenia poziomu problemów hazardowych w branży, William Hill ogłosił nową kampanię próbującą pomóc tym, którzy są uzależnieni od hazardu.
Według UKGC, 430 000 osób w Wielkiej Brytanii ma problem z hazardem, a kolejne dwa miliony są zagrożone rozwojem problemu. Dalsze badania wykazały, że przez problemy każdego hazardzisty cierpi kolejne sześć osób.
Kampania "Nobody Harmed" przedstawia szereg zobowiązań podejmowanych przez firmę, w tym zmiany w reklamie i kampanie dotyczące rejestrowanej gry we wszystkich produktach.
Firma powołała Lyndsay Wright na pierwszego dyrektora ds. zrównoważonego rozwoju. Według Wright nad kampanią pracowano przez dziewięć miesięcy.
Wyjaśniła, że będą cztery obszary zainteresowań: identyfikacja osób zagrożonych rozwojem problemu hazardu, zapewnianie wsparcia graczom, personel szkoleniowy w celu zidentyfikowania problemu z hazardem i praca nad produktami marketingowymi.
– Musimy rozpoznać ukrytą stronę hazardu i znacznie lepiej pomóc naszym klientom zachować bezpieczeństwo w punktach i Internecie, w Wielkiej Brytanii i na całym świecie – powiedział Philip Bowcock, dyrektor generalny William Hill.
PK
Więcej Bukmacherka
Olgierd Cieślik w zarządzie STS. Wzmocnienie operacyjne
Istotne zmiany na początku grudnia w strukturach zarządczych STS. Do zespołu dołączył menedżer z wieloletnim stażem w sektorze rozrywki, obejmując nadzór nad kluczowymi procesami biznesowymi. Decyzja ta wpisuje się w szerszą strategię integracji oraz optymalizacji działań w ramach międzynarodowej grupy Entain CEE.