17.07.2018 00:00

William Hill promuje odpowiedzialny hazard

Po wezwaniach Brytyjskiej Komisji Hazardowej (UKGC) do obniżenia poziomu problemów hazardowych w branży, William Hill ogłosił nową kampanię próbującą pomóc tym, którzy są uzależnieni od hazardu.

Udostępnij
William Hill promuje odpowiedzialny hazard

Według UKGC, 430 000 osób w Wielkiej Brytanii ma problem z hazardem, a kolejne dwa miliony są zagrożone rozwojem problemu. Dalsze badania wykazały, że przez problemy każdego hazardzisty cierpi kolejne sześć osób.

Kampania "Nobody Harmed" przedstawia szereg zobowiązań podejmowanych przez firmę, w tym zmiany w reklamie i kampanie dotyczące rejestrowanej gry we wszystkich produktach.

Firma powołała Lyndsay Wright na pierwszego dyrektora ds. zrównoważonego rozwoju. Według Wright nad kampanią pracowano przez dziewięć miesięcy.

Wyjaśniła, że ​​będą cztery obszary zainteresowań: identyfikacja osób zagrożonych rozwojem problemu hazardu, zapewnianie wsparcia graczom, personel szkoleniowy w celu zidentyfikowania problemu z hazardem i praca nad produktami  marketingowymi.

– Musimy rozpoznać ukrytą stronę hazardu i znacznie lepiej pomóc naszym klientom zachować bezpieczeństwo w punktach i Internecie, w Wielkiej Brytanii i na całym świecie – powiedział Philip Bowcock, dyrektor generalny William Hill.

Udostępnij
PK

PK