William Hill w wadze ciężkiej
Mistrz świata bokserskiej wagi ciężkiej - Anthony Joshua - został globalnym ambasadorem marki bukmachera William Hill. Wydaje się, że to doskonały ruch.
W ciągu najbliższych 12 miesięcy partnerstwo obejmie wykorzystywanie wizerunku brytyjskiego boksera w zintegrowanych kampaniach reklamowych firmy na terenie Wielkiej Brytanii. Docelowo działania będą jednak bardziej obszerne.
Joshua, który niedawno rozszerzył swoją umowę z Matchroom Boxing pojawi się także w mediach społecznościowych William Hill.
Bukmacher już wcześniej współpracował z Joshuą dzięki porozumieniu z Matchroom, gdy firma była sponsorem tytularnym walk sportowca. Nowa umowa wchodzi w życie w czasach, gdy William Hill planuje ekspansję na rynek w USA po złagodzeniu przepisów o zakładach sportowych w tym kraju.
– To jedna z wiodących postaci świata sportu naszego pokolenia. Bardzo szybko osiągnął w swojej dyscyplinie wiele – mówi dyrektor generalny William Hill, Philip Bowcock.
Słowa Bowcocka są tu kluczowe. Joshua to obecnie jedna z największych gwiazd światowego sportu. Przy ambicja mocnego zaistnienia również w Stanach Zjednoczonych, gdzie boks jest bardzo popularny, nie można wyobrazić sobie lepszego ruchu.
fot. materiały prasowe
PK
Więcej Bukmacherka
Superbet Group zmienia nazwę na Super Technologies. Rebranding grupy kapitałowej
Superbet Group ogłosił globalny rebranding, w ramach którego cała grupa kapitałowa będzie działać pod nową nazwą Super Technologies. Jak podaje "Gambling Insider", zmiana ma odzwierciedlać strategiczną transformację firmy – od operatora zakładów sportowych w kierunku szeroko pojętej technologicznej platformy rozrywki cyfrowej.