Będzie nim Lille OSC występujące w najwyższej piłkarskiej klasie rozgrywkowej we Francji. Porozumienie podpisano na okres dwóch sezonów, począwszy od kampanii 2018/19.
Winamax zapewnił sobie w ten sposób ekspozycję marki na Stade Pierre-Mauroy, obiekcie z którego korzysta klub.
Poza tą widocznością, Winamax będzie regularnie oferował rozrywkę swoim graczom i kibicom LOSC. Wiele nagród będzie dostępnych przez cały sezon na Stade Pierre Mauroy, ale także online: miejsca VIP, koszulki lub zakłady oferowane za darmo.
Firma skorzysta również z możliwości promocji poprzez wszystkie kanały cyfrowe i społecznościowe klubu.
PK
Więcej Poker
Koniec „Oscarów pokera”. Global Poker Awards odwołane. Co dalej z najważniejszą galą branży?
Najważniejsza gala nagród w świecie pokera znika z kalendarza. Organizatorzy Global Poker Awards ogłosili, że edycja planowana na 2026 rok zostaje odwołana, a projekt — w dotychczasowej formie — przechodzi na nieokreślony czas w stan zawieszenia. Decyzja wywołała duże poruszenie w środowisku, bo GPA przez lata uchodziły za najbardziej prestiżową…