10.02.2023 14:10

Wirtualna Polska została partnerem medialnym Better Collective

Wirtualna Polska i Better Collective podpisały umowę o partnerstwie medialnym. Współpraca realizowana będzie za pośrednictwem należącego do Better Collective serwisu Zagranie.com. 

Udostępnij
Wirtualna Polska została partnerem medialnym Better Collective

WP partnerem medialnym Better Collective

Umowa ma na celu dostarczanie użytkownikom WP.pl wysokiej jakości treści sportowych, kursów bukmacherskich i analiz za pośrednictwem nowej sekcji sport i zakłady sportowe. Better Collective zapowiedziało już, że partnerstwo oficjalnie ruszy pod koniec marca.

W ciągu ostatnich kilku lat firma Better Collective dopracowywała swoją strategię partnerstwa z mediami. Grupa współpracuje obecnie z wieloma uznanymi mediami informacyjnymi, takimi jak chociażby Telegraph i New York Post.

– Better Collective ma duże doświadczenie w tworzeniu danych, typów bukmacherskich i wysokiej jakości treści sportowych. Wielokrotnie były one dostarczane odbiorcom o różnym stopniu zaawansowania. Cieszymy się, że możemy współpracować z Wirtualną Polską, dzięki czemu razem będziemy w stanie zapewnić szeroki zakres treści, które fani sportu z pewnością docenią – powiedział Michael Kopec, Director Better Collective Northeast Europe.

Największy dostawca treści sportowych

Wybór Better Collective nie był przypadkowy. Wirtualna Polska pozostaje bowiem jednym z czołowych portali w Polsce, który miesięcznie odwiedzany jest przez ponad 22 miliony osób. WP jest także największym polskim dostawcą treści sportowych z około 11,5 milionami odwiedzających miesięcznie.

– Wirtualna Polska była pierwszym polskim portalem internetowym i do dzisiaj udało nam się zgromadzić liczną i lojalną rzeszę fanów. Codziennie przygotowujemy nowe treści, aby nasi czytelnicy mieli dostęp do najświeższych informacji i byli na bieżąco z ciekawostkami ze świata rozrywki. Partnerstwo z Better Collective oznacza, że będziemy również w stanie dostarczać aktualne i profesjonalne analizy sportowe, aby polscy fani zawsze mogli uzyskać najnowsze informacje o swojej ulubionej dyscyplinie, drużynie lub sportowcu – powiedział Łukasz Gołąbowski, Dyrektor Regionalny Wirtualnej Polski.

Udostępnij
Mateusz Mazur

Mateusz Mazur