Wirtualna Polska została partnerem medialnym Better Collective
WP partnerem medialnym Better Collective
Umowa ma na celu dostarczanie użytkownikom WP.pl wysokiej jakości treści sportowych, kursów bukmacherskich i analiz za pośrednictwem nowej sekcji sport i zakłady sportowe. Better Collective zapowiedziało już, że partnerstwo oficjalnie ruszy pod koniec marca.
W ciągu ostatnich kilku lat firma Better Collective dopracowywała swoją strategię partnerstwa z mediami. Grupa współpracuje obecnie z wieloma uznanymi mediami informacyjnymi, takimi jak chociażby Telegraph i New York Post.
– Better Collective ma duże doświadczenie w tworzeniu danych, typów bukmacherskich i wysokiej jakości treści sportowych. Wielokrotnie były one dostarczane odbiorcom o różnym stopniu zaawansowania. Cieszymy się, że możemy współpracować z Wirtualną Polską, dzięki czemu razem będziemy w stanie zapewnić szeroki zakres treści, które fani sportu z pewnością docenią – powiedział Michael Kopec, Director Better Collective Northeast Europe.
Największy dostawca treści sportowych
Wybór Better Collective nie był przypadkowy. Wirtualna Polska pozostaje bowiem jednym z czołowych portali w Polsce, który miesięcznie odwiedzany jest przez ponad 22 miliony osób. WP jest także największym polskim dostawcą treści sportowych z około 11,5 milionami odwiedzających miesięcznie.
– Wirtualna Polska była pierwszym polskim portalem internetowym i do dzisiaj udało nam się zgromadzić liczną i lojalną rzeszę fanów. Codziennie przygotowujemy nowe treści, aby nasi czytelnicy mieli dostęp do najświeższych informacji i byli na bieżąco z ciekawostkami ze świata rozrywki. Partnerstwo z Better Collective oznacza, że będziemy również w stanie dostarczać aktualne i profesjonalne analizy sportowe, aby polscy fani zawsze mogli uzyskać najnowsze informacje o swojej ulubionej dyscyplinie, drużynie lub sportowcu – powiedział Łukasz Gołąbowski, Dyrektor Regionalny Wirtualnej Polski.