W ramach tej transakcji Infront będzie zarządzał wszelkimi komercyjnymi i marketingowymi obowiązkami organizacji, a także tworzył treści i grafiki dla kanałów cyfrowych i mediów społecznościowych.
Infront ma nadzieję pomóc Mkers znaleźć komercyjne możliwości zarówno w skali krajowej, jak i globalnej. Mkers jest pierwszą włoską organizacją, w którą Infront zaangażował się, być może pokazując, że chce pomagać osobom z e-sportu na bardziej globalnym poziomie niż skupiać się na jednym regionie.
Paolo Cisaria, dyrektor generalny Mkers, powiedział: – Myślę, że to ważny dzień dla całego włoskiego e-sportu, nie tylko dla Mkers. Powstaliśmy niecałe dwa lata temu z ambicją wzmocnienia wiarygodności istniejącego rynku, który wzbudza emocje milionów. Dzięki Infront możemy zrobić duży krok naprzód. Największym wyzwaniem jest pokazanie, że jesteśmy na tym poziomie, dbając o naszych fanów i sponsorów w profesjonalny i angażujący sposób.
Infront zazwyczaj działa w sporcie, ale stale zwiększa swój zasięg w e-sporcie. Agencja weszła do branży na początku tego roku, współpracując ze STARK eSports, a następnie rozszerzyła swoją obecność, współpracując z PENTA Sports i Team Vitality w kwietniu i maju.
Luigi De Siervo, dyrektor generalny Infront Italy dodał: – Jesteśmy entuzjastycznie nastawieni do nowego partnerstwa. Rynek e-sportowy jest teraz w pełni częścią biznesu sportowego. Liczby są jasne: jest to zjawisko w szybkiej ewolucji docierające do szerokiego grona odbiorców. Dedykowana grupa robocza będzie współpracować z Mkers.
Mkers rywalizuje obecnie w FIFA, Clash Royale, Counter-Strike: Global Offensive, Hearthstone, PES, MotoGP i Tennis World Tour. Organizacja współpracuje z Lotto, RDS, Twitch, Nighthawk Pro Gaming i Sparco.