Skoro amerykańscy projektanci flipperów zatrzymali się w pół kroku, do roboty w tym zakresie zabrał się obuwniczy potentat Nike. Oczywiście, to żart, ale wcale bym się nie zdziwił, gdyby tak właśnie wyglądała przyszłość flipperów.
W salonach Nike w Barcelonie i Madrycie można zobaczyć promocyjnego flippera mającego za zadanie interaktywne reklamowanie nowego sportowego obuwia firmy. W tym celu cyfrowy flipper Nike nazwany „Write the Future” (Opisz Przyszłość) ma na pokładzie buty piłkarskie zamiast łapek.
Możecie go zobaczyć na zamieszczonym poniżej filmie.
Buty służą w tej maszynce do odbijania wirtualnej piłeczki. Co zresztą wyszło Nike bardzo udatnie.
Ja zwróciłem uwagę jeszcze na jedną rzecz. Flipper ten ma dwa monitory LCD, Jeden to playfield, a drugi to backbox. Ta innowacja od dawna wisiała już w powietrzu i cieszę się, że ktoś wreszcie podjął to wyzwanie, nawet jeśli tylko w celach reklamowych. Czekamy już tylko na symulujący playfield monitor 3D i sądzę, że w takiej formie spokojnie flippery mogą powrócić na rynek automatów zarobkowych. Pomysłodawcą flippera jest David Bardos z firmy Unity 3D z Barcelony.
W.B.
Więcej Automaty
Drugie kasyno online coraz bliżej? Po słowach ministra pojawiają się kolejne potwierdzenia
Minister Aktywów Państwowych Wojciech Bałczun oficjalnie przyznał, że Totalizator Sportowy rozważa uruchomienie nowych kasyn internetowych pod innymi markami. To pierwsze potwierdzenie na tak wysokim szczeblu, że Total Casino nie musi pozostać jedyną państwową marką w segmencie legalnego hazardu online.