Współpraca IGT i WWE
International Game Technology PLC ("IGT") ogłosiło, że podpisało wieloletnią i wyłączną umowę licencyjną z WWE na opracowywanie i dystrybucję pod marką WWE gier loteryjnych typu omnichannel oraz programów promocyjnych zawierających logo firmy.
Atrakcyjny produkt
Jay Gendron, dyrektor operacyjny IGT, Lottery powiedział na temat współpracy: – Marka WWE ma szeroką rozpoznawalność. Dociera do różnych grup wiekowych i demografii kulturowej w wielu lokalizacjach geograficznych. Dzięki wspólnej pracy jesteśmy w stanie dotrzeć do klientów na całym świecie.
Lider na rynku
Radości z podpisanej umowy nie ukrywał również Alex Varga, wiceprezes WWE ds. strategii i rozwoju przychodów: – IGT jest zdecydowanym liderem w branży loterii i gier. Nie możemy się doczekać współpracy poprzez udostępnienie naszej własności intelektualnej. Jestem przekonany, że razem dokonamy wielkich rzeczy.
– To dla nas ekscytująca okazja, aby nadal wykorzystywać mocne połączenie uniwersum WWE z innym segmentem gier. Dzięki współpracy z IGT będziemy mieli jeszcze lepszy produkt, co będzie z korzyścią dla naszych fanów – dodał Varga.