12.01.2022 11:11

Współpraca IGT i WWE

International Game Technology PLC ("IGT") ogłosiło, że podpisało wieloletnią i wyłączną umowę licencyjną z WWE na opracowywanie i dystrybucję pod marką WWE gier loteryjnych typu omnichannel oraz programów promocyjnych zawierających logo firmy.

IGT is the global leader in gaming. We enable players to experience their favorite games across all channels and regulated segments, from Gaming Machines and Lotteries to Interactive and Social Gaming. Leveraging a wealth of premium content, substantial investment in innovation, in-depth customer intelligence, operational expertise and leading-edge technology, our gaming solutions anticipate the demands of consumers wherever they decide to play. We have a well-established local presence and relationships with governments and regulators in more than 100 countries around the world, and create value by adhering to the highest standards of service, integrity, and responsibility. IGT has more than 13,000 employees. For more information, please visit www.merger.igt.com.

Atrakcyjny produkt

Jay Gendron, dyrektor operacyjny IGT, Lottery powiedział na temat współpracy: – Marka WWE ma szeroką rozpoznawalność. Dociera do różnych grup wiekowych i demografii kulturowej w wielu lokalizacjach geograficznych. Dzięki wspólnej pracy jesteśmy w stanie dotrzeć do klientów na całym świecie. 

Lider na rynku

Radości z podpisanej umowy nie ukrywał również Alex Varga, wiceprezes WWE ds. strategii i rozwoju przychodów: – IGT jest zdecydowanym liderem w branży loterii i gier. Nie możemy się doczekać współpracy poprzez udostępnienie naszej własności intelektualnej. Jestem przekonany, że razem dokonamy wielkich rzeczy. 

To dla nas ekscytująca okazja, aby nadal wykorzystywać mocne połączenie uniwersum WWE z innym segmentem gier. Dzięki współpracy z IGT będziemy mieli jeszcze lepszy produkt, co będzie z korzyścią dla naszych fanów – dodał Varga.

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński