Współpraca Sportradar z Activision Blizzard
Dostawca danych sportowych i rozwiązań, Sportradar rozpoczął współpracę z Activision Blizzard, która ma na celu zapewnić integralność i bezpieczeństwo przed korupcją w zakładach sportowych w takich ligach e-sportowych, jak Overwatch League i Call of Duty League.
Współpraca dostawcy gier z dostawcą danych
Activision Blizzard, Inc., dawniej Activision, Inc, to amerykański holding, który zajmuje się tworzeniem i wydawaniem gier komputerowych oraz filmów. Założony został w 2008 roku, a jego główna siedziba znajduje się w Santa Monica w Kalifornii. Sportradar podejmując współpracę z tą spółką zobligował się do monitorowania działalności bukmacherskiej w ww. ligach e-sportowych, których współorganizatorem jest własnie Activision Blizzard
Ponadto Sportradar zapewni programy edukacyjne, aby uświadomić graczom ryzyko związane z uczciwością zakładów, a także opracuje aplikację, która pozwoli uczestnikom anonimowo zgłaszać potencjalne naruszenia lub podejrzane działania.
Ochrona przed korupcją w Call of Duty League i Overwatch League
Jason Hahn, szef inicjatyw strategicznych w Activision Blizzard Esports. zapewnia, że ww. ligi od dawna pracują nad programem antykorupcyjnym: – Call of Duty League i Overwatch League od dawna podejmują kroki w celu zapewnienia integralności i uczciwości meczów, a współpraca ze Sportradar jest krokiem do dalszego wzmocnienia znaczenia fair play.
Z uwagi na fakt, że nasza aktywność e-sportowa stale rośnie, a fani coraz częściej angażują się w obstawianie meczów, musimy zadbać o to, abyśmy mogli chronić nasz ekosystem. Współpraca ze Sportradar, liderem branży, jest ważna w ochronie naszych graczy, drużyn i meczów oraz zapewnianiu fanom najlepszych wrażeń, na jakie zasługują. Z niecierpliwością czekamy na efekty i rozwój naszej współpracy ze Sportradar – dodał Jason Hahn
Umowa z Activision Blizzard wzmacnia Sportradar na amerykańskim rynku
Umowa z Activision Blizzard wzmacnia rolę Sportradar jako dostawcy usług dla głównych amerykańskich lig sportowych. Warto przypomnieć, że dostawca danych współpracuje już z National Football League, National Basketball Association, Major League Baseball i National Hockey League.
– Uczciwość jest kluczowym elementem ogólnego sukcesu e-sportu, szczególnie w czasach, gdy dostępnych jest więcej zakładów oraz turniejów – powiedział Andy Cunningham, szef ds. Usług integralności i relacji ligowych w Ameryce Północnej.