Współpraca WinStar i Cowboys uznana za wzorcową
Prawie miesiąc minął od czasu, gdy Jerry Jones, właściciel Dallas Cowboys, ogłosił historyczny kontrakt w przededniu startu sezonu regularnego NFL, określając WinStar World Casino jako oficjalnego sponsora kasynowego najcenniejszej franczyzy ligi.
Na przesłuchaniu w Kongresie American Gaming Association (AGA) określiło wspomnianą umowę jako szablon określający, w jaki sposób profesjonalne franczyzy występujące w amerykańskim sporcie ligowym i operatorzy hazardowi powinni wchodzić w interakcje po PASPA.
Umowy takie jak partnerstwo Cowboys z WinStar i MGM Resort International z NBA, pokazują, że ligi i branża hazardowa mogą współpracować w celu zwiększenia interakcji z fanami.
WinStar World Casino jest od dawna preferowanym ośrodkiem hazardowym dla kibiców Cowboys i tysięcy innych osób z tego regionu. Bliskość obiektu od AT&T Stadium było również jednym z czynników zawarcia porozumienia. Jerry Jones żartował nawet, że może wskoczyć w swój helikopter i ze stadionu do kasyna może dolecieć w niecałą godzinę.
Kontrakt zapewni kasynu znaczącą ekspozycję na stadionie i w ośrodku treningowym. Planowane są również liczne działania w mediach społecznościowych. WinStar pracuje nad stworzenie dla klientów wyjątkowych i dostosowanych do indywidualnych potrzeb doświadczeń związanych z Cowboys.
Nowe zasady, jak powiedział Jack Parkinson, dyrektor generalny WinStar World Casino and Resort., nadal zabraniają franczyzom NFL przyjmowania udziałów z przychodów biznesu kasynowego i zakładów. – Będziemy przestrzegać tej polityki NFL, co oznacza, że klienci nie będą mieli markowych lub tematycznych maszyn lub zakładów sportowych, gdy zostaną zalegalizowane w Oklahomie" – powiedział Parkinson.
Parkinson przewiduje, że partnerstwo z Cowboys będzie miało niewielki wpływ na starania Oklahomy o legalizację zakładów sportowych.