„Wszyscy wierzymy, że to będzie dla GO+bet rok przełomowy” [WYWIAD]
Jakub Kłyszejko, redaktor naczelny Interplay.pl: Nowy rok, nowe wyzwania. Co skłoniło Panią do przyjęcia oferty GO+bet?
Aleksandra Stolarczyk, dyrektor operacyjny w GO+bet: – „Projekt Totolotek” zastał zakończony. Byłam z nim związana bardzo długo, ale właśnie przyszedł czas na nowe wyzwania. Z Zarządem GO+bet szybko złapaliśmy nić porozumienia, a fakty, że to marka z polskim kapitałem, stabilna, będąca w fazie dynamicznego rozwoju, odebrałam jako możliwość uczestniczenia w bardzo ciekawym i kreatywnym projekcie. Budowanie pozycji na rynku z poziomu firmy, która chce się piąć w górę w hierarchii bukmacherów, ma do tego możliwości i pomysły, jest ekscytujące.
Za co konkretnie będzie pani odpowiadała w nowym miejscu pracy?
– Moim zadaniem będzie koordynacja kluczowych projektów, zwłaszcza tych, które będą wpływać na nasz rozwój.
Jakie cele na 2024 rok stawia sobie GO+bet?
– Na pewno bardzo ambitne, a ja wierzę, że mogę swoim doświadczeniem i zaangażowaniem pomóc w tym, aby je osiągać. Wszyscy wierzymy, że to będzie dla GO+bet rok przełomowy.
Z zamykającego się @TotolotekPL do @goplusbetpl!
Aleksandra Stolarczyk została nowym Dyrektorem Operacyjnym w krakowskim zespole.https://t.co/47MDK5IKXY
— Interplay (@interplay_pl) January 4, 2024
W jakim miejscu chcielibyście być na koniec roku?
– Rynek bukmacherski jest specyficznym rynkiem. W wielu firmach często dochodzi do sporych gwałtownych zmian, które wpływają na nagłe zmiany pozycji danego brandu. Dlatego odległe cele często się zmieniają. My dążymy do tego, aby wejść do pierwszej dziesiątki bukmacherów w Polsce. To wydaje się realne, stąd nasze wyzwanie jest szalenie porywające.
Co ma wyróżniać GO+bet na tle konkurencji?
– Chcemy, aby wyróżniało nas indywidualne podejście do klienta. Proklienckość to aspekt, w którym nie budżety grają rolę tylko ludzkie działania. Mamy odpowiednie narzędzia, fajnych ludzi, wierzę, że nasi gracze będą chcieli z nami wspólnie przeżywać emocje, będą się dobrze czuć w naszym towarzystwie.
Mocno wspieracie Wisłę Kraków. Czy w 2024 roku myślicie o poszerzeniu działań sponsorskich bądź ambasadorskich?
– W działaniach sponsorskich nie chcemy stawiać na ilość, tylko jakość. Nasi partnerzy są starannie dobierani, aby wpisywali się w strategię naszej firmy, aby nie byli przypadkowymi współpracami. Wisła Kraków ma wspaniałą historię, nie trzeba chyba tłumaczyć, dlaczego z Białą Gwiazdą chcieliśmy pracować. Tu także patriotyzm lokalny zadziałał, nasza firma przecież znajduje się w Krakowie. Wspieramy Wisłę mocno, kibicujemy w walce o awans do Ekstraklasy, wydaje nam się, że im także dobrze się z nami kooperuje. Mamy kilka fajnych projektów za sobą, kilka zaplanowanych. GO+bet Rally Team to marka sama w sobie, Grzegorz Olchawski, zresztą główny udziałowiec GO+bet, osiąga jako kierowca wiele sukcesów w rajdach samochodów historycznych. W tym roku ekipa wywalczyła tytuł mistrzów Polski. Radek Majdan to znów nieprzypadkowy wybór. Człowiek obyty w mediach, z zasięgami w sieci, do tego świetny ekspert piłkarski i historycznie związany z Wisłą, z którą dwukrotnie zdobył mistrzostwo kraju. Nie zamykamy się na kolejne współprace, choć nie szukamy ich na siłę.
Płacimy za wygrany gem polskiego zawodnika!
Zacznij Australian Open w GO+bet i graj razem z Polakami 🤑
Szczegóły –> https://t.co/IBacjZAtyo pic.twitter.com/vhwZNYhpZe
— GO+bet (@goplusbetpl) January 15, 2024
Na jakie nowości mogą szykować się Wasi klienci?
– Tutaj nieco za wcześnie, abym opowiadała o szczegółach, przecież to mój początek pracy, jeszcze poznaję detale poszczególnych planów czy trwających projektów, jednak na pewno nowości będzie sporo.
Czy w kolejnym roku GO+bet zamierza jeszcze mocniej postawić na technologiczne rozwiązania oraz inwestycje w aplikację?
– To oczywiste, bez takich planów w naszym świecie nie da się iść do przodu. Stale pracujemy nad UX aplikacji i strony, kto korzysta z GO+bet na pewno zauważył, jak wiele zmian zaszło w ostatnim okresie. Mamy wielkie ambicje i muszą się one wyrazić także w konsekwentnym modernizowaniu oferty i platformy, ponieważ branża bukmacherska zmienia się dynamicznie i chcąc być jej ważnym ogniwem, trzeba nadążać za stale zmieniającymi się standardami. Śledźcie nas, grajcie z nami, na pewno będziemy mieć wiele ciekawych tematów do zaoferowania.